News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Postaa kun teit jotain hyödyllistä

Started by jiidee, Fri 18.08.2006 01:07:21 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

The Änes

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Kisu

Soittelin suruviestejä sukulaisille, ei ole mikään maailman mukavin tehtävä  :cray:

hiekkapinppi

Älä lue tätä!

Milla Makia

Ripustin 2 koneellista pyykkiä ja ompelin kundin lippiksen säätönauhan.
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Kisu

Tilasin leipomosta suklaatäytekakun, voileipäkakkuja ja karjalanpiirakoita pojan rippijuhlia varten  :good:

nyyyps

Hyvän kuuloiset tarjoilut. :drool:
Rippikouluikäisen tarjoilujen ei tarttekaan olla enää pelkkää sokeripullaa, voileipäkakut on oikeen ihania. :drool:

Se on muuten jännä, miten äitiyttä mitataan sillä, kuinka paljon ja kuinka hienoa se leipoo. Minua ei ole ikinä häirinny muksujen synttäripöydässä tai papan 75-vuotisjuhlilla, jos kakku on kondiittorilta noudettu. Mutta ne on hassuja ihmisiä, jotka sillä lailla nokkavartta pitkin arvostelee "eihän se ollu ite leiponu kakkuakaan", vaikka juhlat olis mitä onnistuneimmat.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kisu

Mä olen joskus leiponut kaikki itse, mutta nyt katson, että mulla riittää tekemistä ilman sitäkin ruljanssia  :jepso: Munavoin tietysti teen itse  :jepso:
Mulla ei muuta makeaa tule tarjoilupöytään kuin täytekakku ja paria lajia jotain hienoja pipareita ja karkkia tietysti, kun lapsia tulee  olemaan 11 kpl  :rolleye:
Lisäksi likka ja poika tekevät coctailtikkuja, on juustoa, pikkulihapullia, viinirypälettä, melonia, tomaattia jne.  :jepso:

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview