Postaa kun teit jotain hyödyllistä

Started by jiidee, Fri 18.08.2006 01:07:21 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bone

Laitoin kerran jo "roskiin heitetyt" stereot toimimaan :jippii: omasta mielestä varsin hyödyllinen ja upea aikaansaannos mutta kun eukko vihaa noita koska ovat 80 luvun pelleissä ja classisen kauniit(naiset lukee: rumat) niin oli muka pako heittää roskiin eikä korjauttaa, vaikka mitään vikaa ei oikeastaa edes ollut. saa nähdä mikä on johtoportaan ilme kun tulee kotiin ja musiikki paukkuu täysiä :psycho:
Onko amerikka taivas, onko jumala siellä. Onko persoonallisuus oman menestyksen tiellä. maaseutuvaipunut kyyneliin sillä jumala on muuttanut kaupunkiin.

paavo

jiidee

Quote from: bone on Fri 30.03.2007 19:01:02 (UTC+0300)
Laitoin kerran jo "roskiin heitetyt" stereot toimimaan :jippii: omasta mielestä varsin hyödyllinen ja upea aikaansaannos mutta kun eukko vihaa noita koska ovat 80 luvun pelleissä ja classisen kauniit(naiset lukee: rumat) niin oli muka pako heittää roskiin eikä korjauttaa, vaikka mitään vikaa ei oikeastaa edes ollut. saa nähdä mikä on johtoportaan ilme kun tulee kotiin ja musiikki paukkuu täysiä :psycho:

Postaa kuva jonnekin tänne. 80-luvun "Vintage"-laitteet on joskus nättejä, jos on metallia eikä mitään muovilootia.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

jiidee

Quote from: worm75 on Mon 02.04.2007 15:16:03 (UTC+0300)
Quote from: jiidee on Mon 02.04.2007 15:10:32 (UTC+0300)
Quote from: bone on Fri 30.03.2007 19:01:02 (UTC+0300)

Postaa kuva jonnekin tänne. 80-luvun "Vintage"-laitteet on joskus nättejä, jos on metallia eikä mitään muovilootia.

Mullakin vanha Rotel näyttävän näköinen.... Pinosta ei vaan enää ole käyttökunnossa kuin viritinvahvistin ja siitäkin pääteasteet palaneet.... Radio kuitenkin varsin herkkä ja kanavia löytyy aikalailla enemmän kuin muilla meillä olevilla laitteilla....

Alanmiehet puhuu virittimestä, jos se on erillinen laite se radio. Rotellinhan sanotaan olevan hyvä merkki. Jotkut on noita päätekiviä itekin vaihtaneet.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Mujeril

Luin pääsykokeisiin, tuppaa välillä oleen kuivaa tekstiä mutta tänään etenin melko hyvin  :kahvi:

Hanzuu

Laitoin lasten vaatekaapista pieniä pois ja otin isompia tilalle.Hitsi se on ku kävis shoppailemassa kun esikoisen vanhoja vaatteita ottaa pienemmille ja ne on melkein ku uusia,niin hyvin säilyneet  :jippii: (köyhät kulkee isosiskon kierrätetyissä)
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Mujeril

Quote from: hanzuu on Mon 02.04.2007 16:51:48 (UTC+0300)
Laitoin lasten vaatekaapista pieniä pois ja otin isompia tilalle.Hitsi se on ku kävis shoppailemassa kun esikoisen vanhoja vaatteita ottaa pienemmille ja ne on melkein ku uusia,niin hyvin säilyneet  :jippii: (köyhät kulkee isosiskon kierrätetyissä)
Erittäin kätevää!  :jepso: Pikkuveli sai aina kulkea minun vanhoissa vaatteissa kun pieniä oltiin  :lach:

Hanzuu

Quote from: Mujeril on Mon 02.04.2007 18:14:35 (UTC+0300)
Erittäin kätevää!  :jepso: Pikkuveli sai aina kulkea minun vanhoissa vaatteissa kun pieniä oltiin  :lach:
Onneksi meillä on 3 tyttöä  ::hihsmoke
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Mujeril

Quote from: hanzuu on Mon 02.04.2007 18:21:01 (UTC+0300)
Quote from: Mujeril on Mon 02.04.2007 18:14:35 (UTC+0300)
Onneksi meillä on 3 tyttöä  ::hihsmoke
Heidän onnensa  :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview