News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Yleistä Linux keskustelua

Started by Akselii, Tue 03.01.2006 22:54:05 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mitäs linux distribuutiota pojjaat käytätte?

Gentoo
5 (3.8%)
(K)ubuntu
70 (52.6%)
Suse
9 (6.8%)
Slackware
1 (0.8%)
Mandriva
6 (4.5%)
Debian
9 (6.8%)
Fedora
4 (3%)
Red Hat
3 (2.3%)
Linux from scratch
0 (0%)
Jotain muuta
26 (19.5%)

Total Members Voted: 83

IsoP

Mulla on tuo hiirikäyttis (xcfe, Xubuntu) läppärillä ja tuo on alkanut tuntua ihan hyvältä käyttää. Toimii ainakin vastaavaa Unityä ja Gnomea selvästi ketterämmin. Pöytäkoneessa sitten Gnome vaikka olen jo harkinnut että kokeilisin jotain muutakin vaihteeksi.

Quote from: Susey on Tue 16.09.2014 11:58:37 (UTC+0300)
Eikun kaukanahan tämä on perinteisestä. Netbook Remix. On mukava käyttää :jepso:

En tiedä miksi mutta aina se entinen versio tuntuu paremmalta käyttää kuin uusi  :psycho:
Make tea not love

Susey

Quote from: IsoP on Tue 16.09.2014 12:03:42 (UTC+0300)
Mulla on tuo hiirikäyttis (xcfe, Xubuntu) läppärillä ja tuo on alkanut tuntua ihan hyvältä käyttää. Toimii ainakin vastaavaa Unityä ja Gnomea selvästi ketterämmin. Pöytäkoneessa sitten Gnome vaikka olen jo harkinnut että kokeilisin jotain muutakin vaihteeksi.

Quote from: Susey on Tue 16.09.2014 11:58:37 (UTC+0300)
Eikun kaukanahan tämä on perinteisestä. Netbook Remix. On mukava käyttää :jepso:

En tiedä miksi mutta aina se entinen versio tuntuu paremmalta käyttää kuin uusi  :psycho:
Pöytäkoneessa voisi ihan hyvin käyttää jotain missä on silmäkarkkiakin, tähän pikkuläppäriin pitää olla mahdollisimman kevyt. Tää vanha netbook-systeemi vaan toimii, suotta tätä rupesin vaihtelemaan ::lsmoke

IsoP

Olen kyllä tästä pöytäkoneestakin karsinut kaikki animaatio/varjo/läpinäkyvyys/tiesmikä grafiikkakarkit pois. Olen ankea ja työpöytäkin pitää olla yhtä ankea  :psp:
Make tea not love

Susey

No niinpä tietysti :psp: Omassa tietokoneessa on kaikki mahdollinen päällä

IsoP

Varsinkin ne huojuvat vai mitkä vetelät ikkunat on ärsyttäviä siirtää. Ja ihan kuin ne vihjailisivat että minäkin olen yhtä selkärangaton  :psp:
Make tea not love

Susey

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

peter

Jarre

Pirun hyvä. Meillä on teeveestä missä on verkkoyhteys, saattaa toimia siinäkin sit :bounce:

Pitää sit tosissaan harkita :jees:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview