News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Yleistä Linux keskustelua

Started by Akselii, Tue 03.01.2006 22:54:05 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mitäs linux distribuutiota pojjaat käytätte?

Gentoo
5 (3.8%)
(K)ubuntu
70 (52.6%)
Suse
9 (6.8%)
Slackware
1 (0.8%)
Mandriva
6 (4.5%)
Debian
9 (6.8%)
Fedora
4 (3%)
Red Hat
3 (2.3%)
Linux from scratch
0 (0%)
Jotain muuta
26 (19.5%)

Total Members Voted: 83

jta

Linux mint 17.1 nyt kokeilussa. Saas nähdä onnistuuko tässäkään tuon wlanin toimintaan saaminen.

Kastori

kesti se ubuntuunkin vääntäminen sen wlanin kanssa.. onneksi on pää sellainen ettei muista ikinä niitä ratkaisuja millä ongelma selvis viimeksi..

Jarre

Mitens nyt noin, mä läppäriin asentelin ni toimi kerralla :think:
Carpe Natem

Kastori

tuohon vanhaan läppäriin oli kyllä työn takana.. oli tosin 12.04 lts että en tiä miten tämä uudempi olis toiminu...

Jarre

Carpe Natem


jta

En tiedä onko nyt syynä tää 2005 vuodelta oleva läppäri vai mikä. Yrittää kyllä asentaa nuo löytämänsä ajurit vaan hukkaa asennuksen aikana langallisenkin nettiyhteyden ja jää jumiin tuo asennus vaikka periaatteessa tuossa vaiheessa se ei tuota pitäis tarvia.

paavo

Mä en ymmärrä Linuxia, kokeilin ja melko takkuista oli.
Mä en saa mitään nautintoa siitä näpertelystä, tykkään että kaikki toimii ja mieluummin vielä luurin ja muiden laitteiden kanssa.

Verkkolaitteille saa ajurit hyvin ja muutenkin menee suht mukavasti tän haukutun wintoosan kanssa.

Jarre

Ihan ok se mun mielestä käyttää. Kevyempään koneeseen ja käyttöön parempi ku iso ja raskas Windows :jees:
Carpe Natem

Kastori

minusta siitä piti sillon poistaa ne oletusajurit ja ladata jotain repository juttuja vai mitä ne on.. -05 pavilion tuo minunkin läppäri on..

linuksin mukavin ominaisuus on hyvin toimiva yhteisö josta tuntuu löytyvän apua ongelmaan ku ongelmaan ja saa vähemmänkin tietokonetaitoinen nörtin fiiliksen kun naputtelee terminaliin "koodia" :psp:

jta

Mitä sillon aikanani kokeilin niin tykkäsin kyllä noin pelkän nettiselauksen puolesta ja varmasti menis kuvankäpistelyssäkin hyvin jos jaksais opetella kunnolla tuon gimpin. Mutta juuri nämä pienet ongelmat ei oikein tee tästä mulle sopivaa käyttistä. Vaan nyt kun on tuo ns. kolmos kone niin kiva kuitenkin kokeilla ja katella eri versioita kun ei tarvi käyttökoneeseen värkkäillä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview