News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Teitä huijataan edelleen

Started by Hanzuu, Mon 04.09.2006 22:52:02 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jiidee

Kalikka: siinä vaiheessa jos käyttäisit kajaalia tai ripsiväriä niin sanoisin VOI HELVETTI!

Tanan metroseksuaalit... :lach:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

MH

Quote from: hanzuu on Mon 04.09.2006 23:24:14 (UTC+0300)
Nää on just niitä  :jepso: Minä olen aito,aina samanlainen,kun olen luonnonkaunis  ::hihsmoke

Anteeksi nyt kun korjaan, mutta eikös nuo ole vähän muutenkin korjailtuja kuin vain meikin voimin? :think: Näyttäisivät ainakin osa tutuilta naamoilta siitä "pärstä uusiksi" ohjelmasta, missä plastiikkakirurgisedät teki monstreistä kaunottaria. Ja loput sitten fiksailtiin meikeillä ja kampauksilla.

Eipä silti, kyllä meikeilläkin saa ihmeitä aikaan. Katselee vaan noita julkkkiksia "arkielämässä" ja parhaimpiinsa pynttäytyneinä. :jepso:
"I'm just an friendly neighborhood dragon... but I have to eat too!"

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

L D

Quote from: MH on Tue 05.09.2006 16:08:01 (UTC+0300)
Quote from: hanzuu on Mon 04.09.2006 23:24:14 (UTC+0300)
Nää on just niitä  :jepso: Minä olen aito,aina samanlainen,kun olen luonnonkaunis  ::hihsmoke

Anteeksi nyt kun korjaan, mutta eikös nuo ole vähän muutenkin korjailtuja kuin vain meikin voimin? :think: Näyttäisivät ainakin osa tutuilta naamoilta siitä "pärstä uusiksi" ohjelmasta, missä plastiikkakirurgisedät teki monstreistä kaunottaria. Ja loput sitten fiksailtiin meikeillä ja kampauksilla.

Eipä silti, kyllä meikeilläkin saa ihmeitä aikaan. Katselee vaan noita julkkkiksia "arkielämässä" ja parhaimpiinsa pynttäytyneinä. :jepso:
Samaa katselin minäkin  :think:
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

Comanche

Anna varmistuksen ja tuo on siitä ohjelmasta, olen nähnyt tuon toisiksi alimmainen rivi vasemmalla olevan muodnmuutoksen
*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap*
*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap*
*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap* *susi, mitä helvettiä sä teet?* *en mitäääääääääääääh!!!!* Vittu mitä sää oikein roiskit siel

PerjantaiPuli

Niinpä, vaikka tiikerimassalla tasoteltiin ennen suurimmat rypyt  ::hihsmoke ::hihsmoke

jiidee

Ei toi ole vielä edes paha...on niitäkin nähty, jotka pesee naaman kokonaan pois illalla ja piirtää sen aamulla takaisin :shock:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview