Söpöilyä

Started by peter, Sun 17.09.2006 11:35:00 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Siru=

Joo lemmikkieläinasiat yhteen ketjuun jos sais
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Kastori

ensin oli söpöilyä triidi missä oli elukoiden penikoita ja muita rasittavia elukoitten kuvia, sitte tehin lemmikki triidin omille lemmikeille ja laitoin kuvan missestäni ap:iin ja sitte se triidi muuttu vaan eläin uutisointitriidiksi maailmalta ja sitten on karvaiset ystävämme triidi mikä on sekamelska kaikkea edellämainittua.. 
tämä häiritsee minua..  :umn:

jem

Quote from: Kastori on Sat 09.06.2012 07:26:14 (UTC+0300)
ensin oli söpöilyä triidi missä oli elukoiden penikoita ja muita rasittavia elukoitten kuvia, sitte tehin lemmikki triidin omille lemmikeille ja laitoin kuvan missestäni ap:iin ja sitte se triidi muuttu vaan eläin uutisointitriidiksi maailmalta ja sitten on karvaiset ystävämme triidi mikä on sekamelska kaikkea edellämainittua.. 
tämä häiritsee minua..  :umn:
sun pitää varmaan tehdä asialle jotain, vaikka järjestellä noista kaikki postaukset oikeisiin ketjuihin.  :psp:

Kastori

tyhmät foorumilaiset sotkis ne vaan uudelleen.. :sdfg:

jem

sitten vaan pitää järjestää uudestaan, just sen takiahan ylläpipoon on valittu kaikki fiksuimmat ja ahkerimmat.
vai oonko mä taas ymmärtäny jotain väärin.  :psp:

Kastori

en minä tiiä.. en oikeen ymmärrä asioita jos ei niitä selitetä minulle..  :sorry:

jem

tuohan se valintaperuste taiskin olla..  :doh:  :psp:

NaiNeN

QuoteIlveksen pentu naukui kuusen juurella - katso kuva
Vili Lemmetyinen tallensi kamerallaan pienen ilveksen, joka oli käpertyneenä pesässään kuusen juurella.Vili Lemmetyinen
Julkaistu: 8.6.2012 21:39

Pulkkilalainen Vili Lemmetyinen kohtasi metsässä hellyttävän näyn.
- Olin metsässä kulkemassa. Kun olin jonkin matkaa kulkenut, niin istahdin siinä kannon päälle. Kuuntelin, että aivan kuin käki olisi kukkunut lähistöllä. Sitten alkoi kuulostaa siltä, että kanahaukka olisi naukunut etuvasemmalla, Lemmetyinen kuvaili hetkeä kuusikossa IS:lle.

Lemmetyinen alkoi kulkea kohti ääntä, mutta pian naukumista ei enää kuulunut. Mies havaitsi pienen liikahduksen läheisen kuusen juurella.

- Raotin kuusen alaoksia, ja siellä se oli mättään kolossa, Lemmetyinen kertoi.

Luontokuvaajanakin kunnostautunut Lemmetyinen tarttui kameraan ja ikuisti otoksen pienestä ilveksen pennusta. Hellyttävämpää näkyä saa hakea.

- Pesän sijaintia on kyselty, mutta sitä tietoa en kenellekään kerro, Lemmetyinen sanoi.

On parempi, että ilvesemo ja pienokainen saavat olla rauhassa.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288475489034.html
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Kastori

olisin ottanu mukaan ja kasvattanu siitä mirrin..  :jepso:

NaiNeN

Niin mieki  :jepso:
Tuommosta olis mukava talutella sitte ko on täyskasvunen  :jepso:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview