News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Nyt pitäisi tulla puhdasta

Started by L D, Mon 18.09.2006 21:33:03 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kalikka

Tämänkin huushollin emäntä näyttää nätiltä ilman meikkejä. Kovin viattomalta, suloiselta, puhtaalta, enkelikasvolta. Mutta tähän kun lisää meikin, se on jotain aivan ihmeellistä. Useasti olen sanonut ettei tarvitse meikata, ei ainakaan kuin ihan vähän vain. Eikä se ole mukavaa kävellä kaupungillakaan kun toiset tuijottaa. Naiseni on jo siitä ylpistynyt eikä edes huomaa (ainakin väittää ettei huomaa) jä mä ihan nolostun. Tämmönen tavan tallaaja rinsessan vierellä.

Betonishamaani

Kyllä nainen on meikittä paremman näköinen. Jos naamaa pitää meikillä peittää, niin siinähän on jotain vialla.. :think:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

ranta-jorma

Quote from: Tuomari on Tue 19.09.2006 18:37:24 (UTC+0300)
Kyllä nainen on meikittä paremman näköinen. Jos naamaa pitää meikillä peittää, niin siinähän on jotain vialla.. :think:

:jepso: Tällä kriteerillä on puoliso tullut valittua, tai siis kaikki tyttöystävät joiden kanssan on pidemmin tullut oltua. :jepso:

Kelaa, aamulla heräät puolison vierestä, sillä tuskin on meikkejä ja sen tulisi silloin olla sen näköinen, että kehtaa silmiin katsoa. :jepso:

Vara muuten sanoa, kun itse olen kuin kirveellä veistetty, mutta mä oonkin meespooleinen!
Hopeinen kuu luo merelle siltaa.....

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview