Mitäs porukka pelaa?

Started by Pulsee, Sun 22.01.2006 21:01:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Ruutupaitarakastaja

Ruutupaitarakastaja

Kiljutron

Susey

Kiljutron

Rudolf Käki

Tuota Skyrimiä olen harkinnut  :serlokkismoke: Liekö hyvä kun en mistään fantasia jutuista ym... tykkää... Menee heti maku jos siinä on jotain loitsuja ja sen sellaista.
1980-2023
In Memoriam.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Ziperia

Quote from: Rudolf Käki on Mon 12.08.2013 22:47:23 (UTC+0300)
Tuota Skyrimiä olen harkinnut  :serlokkismoke: Liekö hyvä kun en mistään fantasia jutuista ym... tykkää... Menee heti maku jos siinä on jotain loitsuja ja sen sellaista.
Onhan siinä taikoja mut ei kyl ite koskaan tullu käytettyä. Vihui tosin löytyy jotka taikoo (nekrot sun muut maagit) tai on muuten fantasia tyylisiä (vampyyrit/ihmissudet/jätit/tjsp). Jos ei kauheesti haittaa mätkiikö vampyyria vai varasta nuijalla kalloon niin suosittelen lämpimästi.

Kiljutron

Niin loitsuja näkee väkisin, vaikka ei ite käyttäisi. Tosin ei oo ihan niin simsalabing-tyylisiä kuin jossain harry potterissa. Enemmänkin ammutaan tulipalloja kädestä.

Neponen

Magic the gathering 2014 versioita pelailen joskus muita vastaan netissä.

Mun parhaat pakat ovat Lilianan Zombie pakka, Garrukin vihreä pakka, Shamaanin vihreä pakka. on niitä muitakin hyviä mutta näillä on tullut eniten voittoja ja ne tuntuvat soveltuvan parheiten mun pelityyliin.
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview