Mitäs porukka pelaa?

Started by Pulsee, Sun 22.01.2006 21:01:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Neponen

Quote from: IsoPasseli on Sun 01.09.2013 22:47:41 (UTC+0300)
Joo.Osaan pelata. :jees:

Mä en edes kehtaa näyttää mun statseja, Passeli kuolis Nauruun ja paskois hosuun samalla  :kahvi:
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Susey

Susey

Ja Passeli kun oli jossain kirjoittanut ettei siihen pääse heti sisään niin olen kyllä eri mieltä, otin jatkuvasti turpaani mutta oli silti aivan helvetin hauskaa ::hihsmoke Jokainen tappo tuntuu aina voitolta ja se tunne kun telatykillä päsäyttää kevyttä tankkia kylkeen ja se mässähtää tuhannen pillun päreiksi, huhhuh :drool:

PajakkiVasseli.com

Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Susey

Juu, mie pelaan koko illan ja puoli yötä jos ei kukaan estele ::lsmoke

PajakkiVasseli.com

Susey

Kiljutron

Neponen

nimimerkillä Ham_Shank löytyy Neponen World of Tanksista jos joku haluaa nauraa.  :kahvi:
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview