Mitäs porukka pelaa?

Started by Pulsee, Sun 22.01.2006 21:01:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Odai

Quote from: Odai on Fri 10.08.2007 21:20:32 (UTC+0300)
Aloitettiin kaverin kanssa Diablo 2. Vedetään nopeesti läpi.  :nykytaide:

Leechattiin Durielista Baaliin lvl 20 ukoilla, nyt on normi läpi ni saadaan HC:t.  :mosh:

Täytyy huomenna kattoo cinematicit <3.

Arsemaisteri

Halo Combat Evolvedin otan uudelleen peluuseen. Tuo Halo ykkönen on ihan hauskaa viihdettä siihen asti, kunnes ne vihulaiset kaivaa sieltä maasta sen jonkun paskan ylös ja sen jälkeen niitä pieniä vihreitä otuksia tulee joka hemmetin aukosta  :kerpele:

Noutaja

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it.

sirith

Aloitin uudestaan (alusta) Neverwinter Nights 2:sen pelaamisen ja tarkoitus olisi tahkoa se nopealla aikataululla läpi (kumminkin niin, että pääsen tasolle 20 asti pelin finaaliin mennessä), koska jatko osaa pukkaa. Ompahan ainakin loppuvuodeksi tekemistä.  ::hihsmoke

ukko

Nyt on työn alla Half Life 2, sitä ennen sain päätökseen Call Of Duty 2.sen, sitä tosin välillä rutkutan verkossa myös.
"I pull the blinds then I take my clothes off
Dance around the house like nature boy
My genitalia and pectoral muscles aren't
Quite what I would like them to be
But you don't see me
No one can see me
"

Arsemaisteri

Harvest Moon Friends Of Mineral Town ja Summon Night ykkönen on nyt pelauksessa. GBAlle on tehty kyllä hyviä pelejä  :jepso:

Noutaja

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it.

Neponen

Need For Speed Most Wanted PC-versio 28% pelatttu läpi ja olen Black listin 10:nes  :serlokki:
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

ukko

Quote from: Neponen on Tue 28.08.2007 12:26:51 (UTC+0300)
Need For Speed Most Wanted PC-versio 28% pelatttu läpi ja olen Black listin 10:nes  :serlokki:

Tuo on hyvä peli, olen tahkonnut sitä jo reilun vuoden verran, tosin en ole kohta puoleen vuoteen pelannut sitä.
Olen viimeisessä tehtävässä ja ärsyttää, kun pitää ajaa aina kisat uudestaan Razoria vastaan, jos sattuu menee pilalle sen jälkeinen pakomatka poliiseja vastaan :kerpele:
"I pull the blinds then I take my clothes off
Dance around the house like nature boy
My genitalia and pectoral muscles aren't
Quite what I would like them to be
But you don't see me
No one can see me
"

Neponen

Quote from: ukko on Tue 28.08.2007 14:53:08 (UTC+0300)
Quote from: Neponen on Tue 28.08.2007 12:26:51 (UTC+0300)

Tuo on hyvä peli, olen tahkonnut sitä jo reilun vuoden verran, tosin en ole kohta puoleen vuoteen pelannut sitä.
Olen viimeisessä tehtävässä ja ärsyttää, kun pitää ajaa aina kisat uudestaan Razoria vastaan, jos sattuu menee pilalle sen jälkeinen pakomatka poliiseja vastaan :kerpele:
35% tällähetkellä ajettu ja olen listan 8:s voitettuani Jewellsin
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview