News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Mitäs porukka pelaa?

Started by Pulsee, Sun 22.01.2006 21:01:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Susey

Millanen ATK siulla on? Kerro vähän mitä koitat pelata, millaisella koneella ja millä käyttiksellä :jees:

nyyyps

läppärillä jossa on seiska semmosia pieniä kevyitä hogeja, dasheja ja näitä :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Susey


nyyyps

no niitä semmosia mistä voi vaikkapa bigfishgamesista ostaa koko version
paitti kö mie en osta ni onko vain että ne ei yleensä ruukaa toimia koska kräkki
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Susey

No ei se kräkkäämällä pitäs mikskään pelin muuttua. Joskus pentuna tosin ku pikkupelejä kräkkäilin niin olivat kovin nirsoja miun koneelle, aina piti jotain dll:ää hakea ja yhteensopivuuksia ettiä. Seiskalla varmaan vielä enempi.

nyyyps

Mie aattelinki, että sen takia, ja että ei ole olemassa yksinkertaista pikkuparannusta, jolla kaikki oikenis.

Tympeä, kun lataat, asennat, pari kertaa kokeilee niin että jokainen päätyy siihen, että ruutu on mustana ja kone ei vastaa. Ja kun ne on semmosia pelejä, jotka pelaa parissa tunnissa läpi, niin ei niistä kyllä maksamaan ala.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Susey

Pelaa Kongregatessa tai jossain ilmaiseksi pikkupelejä, ei tartte tapella :jepso:

Isompien pelien kräkit on aina paremmin tehty kun käyttäjiäkin on enempi.. Pikkupeleissä kohan tekijän koneella toimii niin se on hyvä.

nyyyps

Tai olen pelaamatta, jos ei kelpaa. :jepso:
Vähemmän kyllä pitäis tässä koneella istua, pitää potkia itteä taas perseelle, että järki käteen ämmä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori


KH

Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview