News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Mitäs porukka pelaa?

Started by Pulsee, Sun 22.01.2006 21:01:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arsemaisteri

Quote from: Noutaja on Fri 05.10.2007 11:41:23 (UTC+0300)
Quote from: Arsemaster on Wed 03.10.2007 19:12:39 (UTC+0300)
Oblivion on ollut pelauksessa.

Level 17 Imperial "Swordman" joka omistaa kaikkia enchantatyllä daedric claymorella ja umbra swordilla.

Tässä mun hahmo tällä hetkellä. Lvl 25, custom classi ja päätehtävää tekemäs pois alta et saa alkaa seikkaileen rauhassa.
Nice  :good:

Minulla on kanssa Custom class jonka nimeksi taisin laittaa Ronin. Minulla on major skilleissä Light Armor ja Blade sekä Marksman. Myös Security ja sneak on majorina. Helvetin hyvin pääsee sneakin kanssa tekemään vahinkoa vihulaisiin jousen kanssa  ::lsmoke

Juggernauter

itekki pelaisin oblivionii mutta kone ei ihan pysty siihen ja näkösekseen aikamoiset laitevaatimukset  :nykytaide: SW Republic commandoki paljo komeempi... ja tiiän että on paljon pienenpi pelimailma mutta kuitenki

Juggernauter

tässä tuli mieleen että pitäis asentaa max payne 1 tai 2 mutta en viihi kumpaakin asentaa koska niiden keskellä on jotain nimi ristiriitaa... mp1 o parempi mutta mp2 o yks mukava modi  :think:

sirith

Juggernauter

Quote from: MinDBeaT on Sat 13.10.2007 22:53:03 (UTC+0300)
En saa oblivionia toimimaan :kerpele:
mulla taas ei toimi näyttiksen takia ja mitä oon lukenu niin oldoblivioniki o buginen  :kerpele:

MinDBeaT

Quote from: Juggernauter on Sat 13.10.2007 23:28:53 (UTC+0300)
Quote from: MinDBeaT on Sat 13.10.2007 22:53:03 (UTC+0300)
En saa oblivionia toimimaan :kerpele:
mulla taas ei toimi näyttiksen takia ja mitä oon lukenu niin oldoblivioniki o buginen  :kerpele:
Mullakaan ei toimi näyttiksen takia :kerpele:

Vanhalla 6600GT:llä pyöri, mutta nytkun laitoin toin 7600GT:n niin ei prkl toimi :angry:

Juggernauter

Mullaki is 6800gt mutta se on Gainwardin... Goldensample aka Kellotuksen raiskauksen takia paskana  :cray:

MinDBeaT

Juggernauter

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview