Mitäs porukka pelaa?

Started by Pulsee, Sun 22.01.2006 21:01:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Josse

Suosittelen kaikkia nelospleikkarin omistajia lataamaan storesta P.T. nimisen demon. Kantsii pelata säikkykrapulassa yksin pimeässä huoneessa korvakuulokkeilla  :good:
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Juggernauter

Tässä voisi lähiaikoina iskeä falloutti new vegasia modien kera koneeseen ja pelata se läpi  :serlokkismoke:
Kerran olen sen kyllä jo vetäny mutta silloin jäi huono maku suuhun :psp:

Juggernauter

dirt ralli tuli puun takaa ja sitä on tullut maisteltua vähän väliä, huomattava parannus aikaisempiin likoihin verrattuna mutta ratilla kuulemma aika persiistä ajaa kun force feedbäkkiä ei ole ollenkaan, itse en ole ratilla vielä kokeillut kun olen niin laiska sitä pöytään kiinnittämään :psp:

Susey

BF4 pelauksessa.. Äänimaailma on jotain ihan älytöntä, harvaan peliin pääsee näin uppoutumaan :okahvi:

Kastori


Susey


Kastori


Susey


Kastori


Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview