Mitäs porukka pelaa?

Started by Pulsee, Sun 22.01.2006 21:01:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

PajakkiVasseli.com

Tuolla Vantaalla ollessani pelasin tuon Falloutin pikaisesti läpi (14tuntia)....suosittelen  :good:
Nyt taasen hakkaan taas tuota Forza2:sta  :jepso:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Neponen

Quote from: passeli on Sun 01.03.2009 14:43:03 (UTC+0200)
Tuolla Vantaalla ollessani pelasin tuon Falloutin pikaisesti läpi (14tuntia)....suosittelen  :good:
onx toi Fallout kuinka hyvä
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

PajakkiVasseli.com

Quote from: Neponen on Sun 01.03.2009 18:50:04 (UTC+0200)
On.Tutkittavaa on julmetun paljon ja jos koneesta löytyy tehoa,niin on kyllä hyvän näköinen peli. :good:
Ainut homma mikä mätti mulla pelatessa veljen koneella,niin oli pelin kaatuilu silloin tällöin.Varmaan sekin korjaantuu päivityksellä.
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Neponen

Quote from: passeli on Mon 02.03.2009 08:39:43 (UTC+0200)
Quote from: Neponen on Sun 01.03.2009 18:50:04 (UTC+0200)
On.Tutkittavaa on julmetun paljon ja jos koneesta löytyy tehoa,niin on kyllä hyvän näköinen peli. :good:
Ainut homma mikä mätti mulla pelatessa veljen koneella,niin oli pelin kaatuilu silloin tällöin.Varmaan sekin korjaantuu päivityksellä.
Noh 360 ei varmaankaan kaadu jos tuota pelaa. Ei ainakaan GTA tai BF BC ole koskaan temppuilleet.
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Dimmu Burger

Fallout kyllä aina välillä kusee aika pahasti boxilla.. Peliin alkaa välillä tulla mustia kolmiomuotoisia alueita aina kun katsoo johonkin ilmansuuntaan eikä niiden läpi näe oikeastaan mitään. Ja aina välillä lagaa ihan kokonaan että on pakko bootata. Voi toki johtua konsolistakin.
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

tredic

Fuckya

X360:sellä COD 5:sta ja GTA IV:tä, muut pelit sitten pölyttyy tällä hetkellä.
TAskubiljardia
Hold'Emiä aika usein, lähinnä "leikkimielisesti."

Neponen

Forza 2:sta olen tahkonnut ja autotallissa lepää wanha charger tappiin asti viritettynä ja mustana tietysti. Sitten yx helmi mikä mulla on niin Amemiya RX7 sekä TVR Cerbera speed 12 tappiin asti viritetty Joker edition (violetti, vihreät vanteet ja vihreät tummennukset. Cerbera on mun autoista tehokkain mutta mun Subaru kiihtyy parhaiten.
Charger ei pysy radalla tai edes käänny kunnolla.

Mao

Savun hälvettyä tarkastan kytkennät.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview