News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Mitäs porukka pelaa?

Started by Pulsee, Sun 22.01.2006 21:01:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dimmu Burger

Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Arathon

Tule hyvä kakku.

Neponen

Forza kakkosessa pääsin tasolle 50 ja nyt mä vaan viritän mukavia ja yli tehokkaita autoja omaksi iloksi
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Noutaja

Alotin eilen Tomb raider underworldin ja muutaman tuntia myöhemmin läpi.

Kaunis kun mikä mut ihan liian lyhyt.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it.

Noutaja

Wanha kunnon Heretic zdoomilla. Bringest them oneth!  :mosh:
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it.

Thrash

Luokka sai mut pelaamaan Warcfaft III:a. WOWista ajattelin kyllä pysyä erossa :kahvi:

Juggernauter

sirith

Nyt vittu :kerpele:

Fallout 3:sen lisäri Broken Steel on juuri ilmestynyt. Sen voi ladata netistä, mutta siihen tarvitsee windows LIVE ID client ohjelman ja tunnukset.
- Latasin ohjelman, asensin ja käynnistin -> ohjelma kaatui välittömästi
- Etsin netistä syyn ja löytyi: minulla on vistassa regional settingeissä English (USA) ja se aiheuttaa failua tuon client ohjelman kanssa. Muutin sen suomalaiseksi ja kas, ohjelma pelittää.
- Seuraavaksi piti tehdä Windows LIVE gamer ID, ja tein sen käyttäen normi tapaan feikkitietoja.
- Pelin ostamiseen tarvitsee krediittejä -> krediittejä saa ostamalla niitä LIVE accon kautta luottokortilla -> feikkitiedoissa merkkasin itseni jenkkiläikseksi -> en pääse vinguttamaan luottokorttia, koska minulla ei ole amerikkalaista luottokorttia.
- Loggasin sisään toisella LIVE ID:llä, koska muistin juuri, että minullahan on sellainen. Sen mukaan olen 109 vuotta vanha ja kotoisin Australiasta  :shock: Ei taida onnistua tälläkään.
- Teen uuden email osoitteen (live accoa varten, kerran käytetty ei kelpaa uudestaan) -> teen uuden LIVE gamer ID:n ja laitan sinne oikeat tiedot -> tsekkaan krediittien lisäyksestä, että nyt pitäisi pelittää, kyselevät oikeita tietoja ja ihan Suomeksi.

...mutta foorumeilla sanotaan, että Broken Steel - lisuri on rikki. Siis PC - versio. Sen voi ostaa ja ladata, mutta se ei asennu ollenkaan.

::smoke sellainen pelipäivä tänään.

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview