Mitäs porukka pelaa?

Started by Pulsee, Sun 22.01.2006 21:01:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Kastori


Saunova Poika

Jos haluat menestyä Suomessa, muuta pois. - J. Leskinen
Poraa pahemmin kuin naapurin Pertsa aamukuudelta

Tieko

Jos sitä uutta hitmania ehtis testailla tänään
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Kiljutron

Hitmanin demoa on tullut joskus hakattua, mutta peliä en oo koskaan ittelleni hankkinut. Yleensäkin tykkään peleistä, joissa on paljon vapautta. Miten joku jaksaakin vielä nykyään tehdä putkiseikkailuja  ::tuplao

Tieko

No miksei jaksais, ei se avoimuus aina tarkota hyvää :kahvi:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Susey

Esimerkiksi CODithan on ihan puhtaasti putkijuoksuja,  mutta onhan elokuvatkin. Ei kaiken tarvi olla open-worldia :jees:

Kiljutron

Hirveesti ei codia jaksa pelata.. Monipeli menee vielä

Susey

Kyllä joskus on mukava pelata pelejä mihin ei tarvitse syventyä, juurikin nuo putkijuoksut :jees:

Donkey

Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Susey

Kyllästyy niihinkin.  MW3 oli aika piristävä juonen puuttumisessaan. :jepso:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview