Postaa katsottuasi jonkin leffan

Started by Nuuka, Sun 15.10.2006 02:05:06 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

GILlian

Parin päivän sisään Transformers 1 ja 2.
Mie taijan olla vinksahtanut nainen, mutta pidin molemmista. Kieroa ja paskaakin läppää, mutta loistavaa räimettä toki hieman ylikorostuneilla efekteillä ja virheillä, mutta ei se menoa haitannut.

PajakkiVasseli.com

Quote from: PINPPIPIPO on Wed 03.10.2012 23:17:07 (UTC+0300)
Mie taijan olla vinksahtanut nainen, mutta pidin molemmista. Kieroa ja paskaakin läppää, mutta loistavaa räimettä toki hieman ylikorostuneilla efekteillä ja virheillä, mutta ei se menoa haitannut.
Nämähän noissa on parasta antia.  ::hihsmoke
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

GILlian

Niin miustakin. Tosin, mie pidän sen räimeen lisäksi noiden leffojen huumorista. Ja visuaalisesta sekamelskasta. Ei yhtään hetkeä, että loppuisi jo tämä paska. Jaksaa kahtoa. Mitenkähän 3.osa sitten.. :think:

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

GILlian

Se pitäs kyllä kahtoa..mie tykkäsin noista Fantastic 4 -leffoistakin..ne tosin oli osittain pilattu lällyttelyllä.
X-men leffat on myös sellasia mitä mie tykkään kahtoa.

jta

Pari päivää sitten tuon Milf elokuvan kattelin. Eipä kyllä paljoa ois menettäny vaikka ois jättäny kattomattakin. Yritetty jotain american pie henkeä saada missä oli epäonnistuttu. No jos jotain hyvää tuosta hakee niin ihan kohtuullisesti tissejä näky.

morkkis

Quote from: Passeli on Wed 03.10.2012 23:27:16 (UTC+0300)
Sitten kun noi oot kattonut,niin Avengers seuraavaksi. :bounce:
Sori nyt vaan, mut mun mielestä tää oli todella ankeeta paskaa. Olihan se visuaalisesti hieno, mutta kun ei paskasta saa konvehtia, vaikka se ois kuinka nätissä paketissa.
tiiän että oon yksin mielipiteeni kans mut pääsinpähän sanomaan

sirith

Quote from: PINPPIPIPO on Wed 03.10.2012 23:17:07 (UTC+0300)

Transformers ykkösessä ei oltu saatu mitään muuta toimimaan, kuin efektikikkailu. Muu on niin paskaa että en halunnut nähdä kakkososaa, vaikka ilmaiseksi olisin senkin voinut katsoa.

Kolmonen sen sijaan menetteli ja siinä oli saatu kasaan vähän parempaa dialogia ja juonikäänteitä.

Quote from: Anneli on Thu 04.10.2012 01:21:53 (UTC+0300)
Quote from: Passeli on Wed 03.10.2012 23:27:16 (UTC+0300)
Sitten kun noi oot kattonut,niin Avengers seuraavaksi. :bounce:
Sori nyt vaan, mut mun mielestä tää oli todella ankeeta paskaa. Olihan se visuaalisesti hieno, mutta kun ei paskasta saa konvehtia, vaikka se ois kuinka nätissä paketissa.
tiiän että oon yksin mielipiteeni kans mut pääsinpähän sanomaan

Nyt kun täällä on vähän aikaa lueskellut minkälaisia leffoja sinä yleensä katsot, niin kommentti ei yllätä  ::hihsmoke

morkkis

ehkä mä en oikein kuulu kohderyhmään :psp:
mun mielestä Avengersin suurin ongelma oli se, että se tuntui Thorin jatko-osalta mihin nyt vaan oli jostain syystä tungettu vähän muitakin supersankareita mukaan :think:

The Änes

Harry Brown, helvetin hyvä. Michael Caine on kova seniori.

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview