Ensimmäinen autosi

Started by Hanzuu, Mon 16.10.2006 14:17:35 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dartvader

jta

Quote from: morkkis on Fri 11.03.2011 23:28:06 (UTC+0200)
faija soitti eilen ja sanoi ostaneensa mulle auton.. menin parkkipaikalle ja siel oli opel astra  :psp: sen jälkeen se kertoi ajavansa sillä ite kevääseen asti  :blink: eli mulla on nyt ooppeli jota en ole ajanu metriäkään ja jostain syystä tuntuu, etten ajakkaan :psp:
Oisit sanonu että missä se auto on että ei täällä ole kuin kulkuneuvo.  :psp:

nyyyps

Ensimmäinen auto taitaa lopultakin olla paalattu. :drool:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Dakota

miun ensimmäinen auto oli valkonen saab 90. vuosimallia en muista.

Cesium

Ensimmäinen autoni oli tämmöinen, peltoautona palveli.

Sitten ajokortti-iässä tuli siirryttyä länsi-saksalaiseen bemariin.

IsoPahaJolppi

:drool: Wittu, Warren sytkien säätö.

Kolmet kärjet kampiraudan päässä joista yhdellä oli kiinteä paikka siinä kärkien alusrinkulassa ja sitten niitä kahta muuta sai siirtää suhteessa siihen kiinteään + tietty vielä päälle se jatkuva kärkivälien säätö että pysyi käynnissä.

Jos tekee kuten minä ensikertaa warren kärkiä vaihdettaessa, että kaikki kärjet kerralla irti ja sitten soveltamaan uusia paikoilleen, niin vähänkö oli hupia tiedossa.  :crazy:

Toista päivää väännettiin kaverin kanssa kärkiä irti ja kiinni ja eri kohtiin ennenkuin alkoi taas moottori tuottaa sinistä savuaan.

Ei meillä mitään heittokelloa ollut eikä sitä tulkkia minkä se olis virallisesti tarvinnut, mutta tulkin virkaa teki ansiokkaasti pitkä ruuvari mikä oli tiputettu tulpanreikään ja kairattu kiinni männäpäällä olevaan karstakerrokseen.  :hihi:

Edit: siitä linkistä selaamaan ja katsomaan (sivunumerot 118-119)  (PDF sivu 61/77)

http://www.warreteam.com/wartburg353/wt_autoni_on_wartburg_1978.pdf
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Juudas

Lada 1200 s?  "nappisilmä",melko vuoden sillä ajalin kun isäukko oli sitä mieltä ettei siulle kannata viel "autoa" antaa.Sen laatokankin vedin kerran katolleen..  :hihi:
Kiitos on kaunis sana mutta se ei elätä,rahaa pitää olla!

jta

Nappisilmä eli yleisimmin 1200L.

Jii

RAL-400. B-mallin Kadett, vauvankakan värinen.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview