News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Ensimmäinen autosi

Started by Hanzuu, Mon 16.10.2006 14:17:35 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

"klunks" kaapin ovi kiinni...   :good: . Ole vaan iloinen ettei ole.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

hermanni

furioso

minullakin oli joskus samaa vuosimallia 142 volvo kuin jolpilla.sitkeitä pelejä.tuli sekin tietysti maalattua ja kone viritettyä.sitten se vasta bensaa vei.. :jepso:

IsoPahaJolppi

jep. mutta ajappa näillä nykyhimmeleillä nelosella koko matka kyläkaupalta kolmesta risteyksestä kääntyen kotipihaan. (poislukien lähtökiihdytys).. Voisi olla että alkaisi kiertokanki kurkkia koneen kyljestä kuka kiusaa kun on vauhtia n25 ja oljyvalo vilkkuu.  :jepso:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

PajakkiVasseli.com

mulla eka auto 900 saab 2 litrasella kaasari koneella......vei bensaa pirusti mutta käsijarru otti sentään taakse eikä eteen ::hihsmoke.Ja minkälainen honda oli jolpilla?? :think:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

IsoPahaJolppi

se oli semmoinen -82 tai jtn. civicci 1.6 koneella muistaakseni. Kokoisekseen rivakka himmeli oli...
PRKL.. kun ei enää muista kun siitä on jo +15v aikaa..   :sorry:

hoojii

mun eka auto on bmw e30 320i turbo ic vm -87 ostettu viikko sitten ja hyvi toimii :jippii:

caseih

ensimmäinen mulla oli Mazda van delux vuosimallia 70 1500 kone ja kulutus kohtuullinen 14L/100
Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

omfg

Don`t waste your time always searching for those wasted years.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview