News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Kärsän ja puutumin

Started by Puutumi, Tue 24.10.2006 11:31:28 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

MH

Ehei... ne ilmestyy meitin FIrmamuistelot vol 1:ssä sitten 30 vuoden päästä.
"I'm just an friendly neighborhood dragon... but I have to eat too!"

Masa

Tämä on huippusalaista tietoa, jota ei voida luovuttaa kolmansille osapuolille  ::hihsmoke
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

MH

Katsotaan ens pikkujoulujen jälkeen krapulapäissään, että josko jotain herkullisia seikkoja kehtaisi paljastaa.
"I'm just an friendly neighborhood dragon... but I have to eat too!"

Masa

No tuo kaikki on tapahtunut yhdellä ikimuistoisella keilailureissulla Hyvinkäällä, jossa oli vauhtia ja vaaratilanteita riittävästi.
MH:n kanssa olimme oikein kiltisti, mutta ne mimmit siinä baarissa, jonka nimeä en muista, yrittivät hieman uida liiveihin.
Tutustuin mukavaan inssityttöön ja MH myös mimmiin, joka olisi halunnut muuttaa sen kanssa samalle paikkakunnalle asumaan.

Tuo piruilu noista inssitytöistä johtuu vissiin siitä, että laivareissulla tutustuin jälleen yhteen mimmiin, joka sitten paljastuikin ingenjööriksi.
Sitä likkaa ei haitannut ollenkaan, että olen ukkomies. Vaan se olisi mielellään halunnut mut hyttiinsä kanssaan siitä huolimatta, että ilmoitin selväsanaisesti olevani varattu. Sanoi vain, että ei se mitään haittaa.
Hieman kyllä pisti miettimään kuuden promillen humalassa meniskö, mutta kyllä se järki sieltä sitten löytyi ja ilmoitin meneväni omaan hyttiini nukkumaan.

Joten tässä tiivistelmä siitä, mista äsken kirjoiteltiin   ::hihsmoke

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

nenaontelo

Quote from: Masa on Tue 24.10.2006 11:52:30 (UTC+0300)
Ettekö tiedä uutta ossaa, kun kerran täällä looraatte  ::hihsmoke ::hihsmoke
Kyllähän minä sen totta kait tiedän mutta mitäs minä siellä yksinäni teen :lach:

Masa

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview