Mikä ärsyttää liikenteessä?

Started by jiidee, Wed 25.10.2006 14:29:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tilpehööri

edelleen ärsyttää liikenteessä toiset kuskit  :jees:
kukaan ei o niin hyvä kun mä  :psp:

Be safe at night, sleep with a nurse

paavo

Taas on motoristit liikkeellä ::smoke

Koko eilisen illan vetivät kylän halki eestaas...karmee jytinä, ota siinä eukon kanssa virvokkeita terassilla.

Tänään ajelin Hyvinkään paikkeilla motarilla kun yhtäkkiä joku jyrähti ja vilahti oikealta nokan edestä ::osmoke
Mopopoikahan se tuli rampilta tielle...ei paljon puuttunut ettei henki lähteny

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

metuzalem

Yli kaiken vituttaa liikennevaloissa nukkuvat. Äijät putsaa juustoa essaristaan ja akat sormettaa eikä lähde liikkeelle ennen kuin JOKU painaa torvea tai vilkuttaa valoja.
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

paavo

Myöskin eilen, tuossa Hankotiellä meni edellä Golffi hiukan kiemurrellen, vauhdin vaihdellessa.
Lopulta pääsin siitä ohi, niin eukko sillä puuhasteli puhelimensa kanssa.
Pahin loiraus ajolinjaan tuli luuria lataukseen laittaessa ::smoke

-teme-

Niin monta asiaa mutta nostetaan nyt tämä esille.
Nämä 70 ja kuoleman väliltä olevat autoiliat kyllä saa joskus verenpaineen nousemaan varsinkin moottoritielle liityttäessä, omasta mielestä kun ei ole kauhean turvallista liittyä moottoritielle 40km/h kun takaa tulee porukka 120km/h lasissa.

kop-O-nen

Itselläkin lähinnä noi hidastelijat ja ihan muihin asioihin kun ajamiseen keskittyvät ärsyttää.
Tosin oon melko varma että useampaa ihmistä ärsyttää mun ajotapa enemmän, kun niiden ajotapa minua...  :think:

PajakkiVasseli.com

Quote from: kop-O-nen on Mon 27.04.2009 10:08:40 (UTC+0300)
Itselläkin lähinnä noi hidastelijat ja ihan muihin asioihin kun ajamiseen keskittyvät ärsyttää.
Tosin oon melko varma että useampaa ihmistä ärsyttää mun ajotapa enemmän, kun niiden ajotapa minua...  :think:
Pitää paikkansa....siis tuo sun ajotapas  :psycho:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

unikeko

Huonosti suunnitellut säännöt.
Itse teen jatkuvasti pikku rikkeitä, kuitenkaan unohtamatta turvallisuutta.
ja nyt vituttaa yks parkkisakko... "pysäköity liikennesuunnan vastaisesti"
juu, kun kadunvarsipaikka oli just siinä kohtaa vapaa, ja liikennettä ei käytännössä edes ole kyseisellä tienpätkällä, ja oli mieletön kiire, ni ajoin parkkiin vastaantulijoiden kaistan yli, ja jätin auton niin että perä oli siihen suuntaan mistä olin tullut.

vastaantulijoiden kaistan... SIINÄ MAHU EES KAHTA SMARTTIA AJAMAAN RINNAKKAIN  :kerpele:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

kielibasa

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview