Mikä ärsyttää liikenteessä?

Started by jiidee, Wed 25.10.2006 14:29:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

:nono: Sinä piti jälkiteinien siis päästä vähän pätemään kavereilleen...
No kyllä se riesa käy kuitenkin aika pehmoiseksi, kun 315:nen alkaa tulla ovesta sisään...
:think: Tuommoiset pitäisi työntää turkin hihaan ja nussia uudestaan, niin josko siitä tarttuisi vähän järkeä päähän...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

maija

Näin eilisillan aikana neljä melkoista riskiohitusta kasitiellä, yllätys yllätys: kaikki Bemarilla  :kerpele:
En mitenkään haluis arvostella ihmisiä automerkin perusteella, mutta....
Järki on kallis lahja  :kahvi:

jta

Quote from: koppis on Tue 09.09.2008 19:19:14 (UTC+0300)
Se on kanssa mukavaa kun yrittää rekalla päästä kiihdytys kaistalta pois ja ei lasketa motarille :kahvi:
ja näytetään repsikan ikkunasta vielä keskaria :kerpele:

Siinä vaiheessa aloin liruttamaan itteäni sierraa kohti ja kun matkaa oli vajaa parikytä senttiä niin tuli väistö

Täällä päin on jo aika hyvin opittu antaan tilaa rekoille. Eilenkin kun puolikkaalla tultiin moottoritielle niin heti alettiin tekeen tilaa kun vilkun laitto päälle.

unikeko

Quote from: jta on Fri 12.09.2008 22:28:31 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Tue 09.09.2008 19:19:14 (UTC+0300)
Se on kanssa mukavaa kun yrittää rekalla päästä kiihdytys kaistalta pois ja ei lasketa motarille :kahvi:
ja näytetään repsikan ikkunasta vielä keskaria :kerpele:

Siinä vaiheessa aloin liruttamaan itteäni sierraa kohti ja kun matkaa oli vajaa parikytä senttiä niin tuli väistö

Täällä päin on jo aika hyvin opittu antaan tilaa rekoille. Eilenkin kun puolikkaalla tultiin moottoritielle niin heti alettiin tekeen tilaa kun vilkun laitto päälle.
Kehä kolmosen tasalla saa joskus melkein liiankin hyvin tilaa... mulla on vauhtii ylälmäkeen hyvä jos 50km/h ni viereinen kaista pysyy tyhjänä, vikka mulla ois liki puol kilsaa ennen ku kiihytyskaista loppuu.

Hesan sisästä bussiliikennettä passaa joskus varoa, on meinattu kiilata kaiteeseen, on viety pari kertaa peili, ja tilaa ei anneta, vaikka viereinen kaista päättyy, ja siinä on ollut toimiva "vetoketju efekti" meneillään.
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

IsoPahaJolppi

Tiedän yhden kaupungin, jossa oli -90 luvun alkupuolella onkelmaa noitten paikkuribussien kanssa.
Siellä kun ne lähti pysäkiltä niin eivät paljoa välejä katselleet, vilkku päälle ja kaistalle, välittämättä siitä ketä siinä oli vierellä tai tulossa...
Kun ekaa kertaa läksin sinne rekalla, niin kolleegat varoittivat vielä erikseen minua, ja se varoitus oli kyllä tarpeen.
Paikalliset rahtimiehet olivat lopulta kyllästyneet ja muutaman irtilähteneen peilin jälkeen oli myös bussikuskit alkaneet katsella peileihinsä...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

:kerpele: Voi kun taas vaihteeksi sieppaa pientä ihmistä, ja taas samasta aiheesta, josta olen aiemminkin tällä samalla palstalla purnannut...

MILLOIN NE PERKELEEN TALIAIVOISET TOIMITTAJANRETALEET TAJUAA, ETTÄ LIUKAS KELI EI AIHEUTA KOLAREITA...

voi vittu, pillu, puupalli, peltimuki ja sinkkiäpäri sentään.... Meinasi taas eielenaamusta lähteä viestien vastaanottolaitteisto pihalle avammattoman ikkunan kautta, kun alkoivat luetella paikkkuntia joissa oli ollut yöllä tie kuurassa.... Ja ojanpohjat autoja täynnään...

D-ude

Quote from: IsoPahaJolppi on Thu 30.10.2008 17:14:13 (UTC+0200)
:kerpele: Voi kun taas vaihteeksi sieppaa pientä ihmistä, ja joka kerta samasta aiheesta, josta olen aiemminkin tällä samalla palstalla purnannut...

MILLOIN NE PERKELEEN TALIAIVOISET TOIMITTAJANRETALEET TAJUAA, ETTÄ LIUKAS KELI EI AIHEUTA AIHEUTTAA KOLAREITA...

voi vittu, pillu, puupalli, peltimuki ja sinkkiäpäri sentään.... Meinasi taas eielenaamusta lähteä viestien vastaanottolaitteisto pihalle avammattoman ikkunan kautta, kun alkoivat luetella paikkkuntia joissa oli ollut yöllä tie kuurassa.... Ja ojanpohjat autoja täynnään...

:hahaa:  :lach: :lach:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

IsoPahaJolppi

:jepso: Tiedän lukeutuvani näihin etelän vareksiin asuinpaikkani perusteella, mutta jopa minä(kin) ehdin jo oppia kuitenkin huomattavasti ennen 18-v ikää sen tosiseikan, että jos märkä tienpinta menee pakkasen puolelle niin se on jäätä sen jälkeen, eikä siinä suvslaikkareilla kannata laskea kuin kasäkelillä...  :nykytaide:
Edelleen itseäni lainaten,,,  Jos se keli aiheuttaisi ne ojaanajot, niin eikös siinä tapauksessa olisi aamulla parkkipaikoilla kaikki autot valuneet itsekseen sinne alimppan kohtaan, ja kuitenkaan en ole tästä otsikoita vieläkään nähnyt, en iltapäivälehdissä enkä muuallakaan...

D-ude

En ryhmittele ihmisä etelän variksiksi ja sen perusteella naura :nope: On vain hemmetin hauskaa joka talvi, kun se saakeli yllättää. Toki se "yllättäminen" tuntuu painottuvan sinne eteläsuomeen enemmän. On niitä sankareita toki muuallakin päin suomenniemeä.  :jepso:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

IsoPahaJolppi

Toisaalta kieltämättä huvittavaa, mutta samalla varsin säälittävää touhua...

Miten helvatassa se liukkaus voi unohtua heti kun sen perseen läsäyttää siihen auton jakkaralle...

Spoiler
Sitten tietysti kun täällä tulee pinnasta liukkaat kelit, niin minä rouhennan auton ojaan...  :parku:
[close]

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview