Mikä ärsyttää liikenteessä?

Started by jiidee, Wed 25.10.2006 14:29:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Löylyttäjä


jem

Quote from: passeli on Tue 21.06.2011 20:46:53 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Tue 21.06.2011 20:44:59 (UTC+0300)
Quote from: passeli on Tue 21.06.2011 20:42:38 (UTC+0300)
Quote from: Mr. Green on Tue 21.06.2011 20:40:53 (UTC+0300)
Quote from: passeli on Tue 21.06.2011 20:39:45 (UTC+0300)
Ajotaidottomat mopoilijat.Tai kyllä ne osaa ajaa,mutta liikennesäännöistä ei mitään hajua.
Mopo jos tulee vasemmalta etteen, nii mie en väistä. Vittu.
Monta kertaa tullut väistettyä. :jees:
Kyllä niitä väistää, mutta jos mahollista, jättää hilkulle. En viitti tunnolleni ottaa teinin rampauttamista. Paskat kyllä mielelläni pelotan siltä housuun.
Joo ei mielellään aja päälle vaikkei oma vika oliskaan.Skootteri/mopo vs. henkilöauto,niin tulee pahaa jälkeä.
niinpä, se on kallista korjauttaa auton keulaa ku sillä mopopojalla ei kumminkaan oo mitään vakuutuksia siinä laittomassa mopossaan.  :psp:

jta

Niin ja päälle ajo oikeuttahan ei kenelläkään ole vaikka toinen tulis kolmion tai minkä tahansa takaa eteen.  :kahvi:
Quote from: NaiNeN on Tue 21.06.2011 22:08:01 (UTC+0300)
Quote from: Musta surma on Tue 21.06.2011 21:52:35 (UTC+0300)
Quote from: NaiNeN on Tue 21.06.2011 21:48:52 (UTC+0300)
Quote from: Löylyttäjä on Tue 21.06.2011 21:31:43 (UTC+0300)
Quote from: NaiNeN on Tue 21.06.2011 21:13:56 (UTC+0300)
Quote from: Mr. Green on Tue 21.06.2011 20:49:36 (UTC+0300)
Onneks tulee teoriatunnit mopoilijoille pakollisiks...
Kyl ne on ollu jo kauvan pakollisia  :jees:
Ei kyllä vielä m-kortille tarvia kuin hakea ajokorttilupa poliisilta ja käydä teoriakokeessa :think:
Eikös se ollu niin että teoriatunnit on jo pakollisia, mut kohta lisäksi myös ajotunnit  :blink:
ei ainakaa ennen kesäkuuta ollu teoriatunteja. pelkkä koe vaan.
Sitten lienen väärässä :jees:
Mäkin oon luullu että ne teoriat ois pakollisia. No selittää kyllä monta asiaa mopoilijoiden ajotyylissä.

=Juku=

Tänään Saaristotiellä näin ihmeen!
Koppimopo ajeli piennarta ja välillä väisti pysäkille 80-alueella.  :bonjour: :good:

Me first (rules of traffic)



Löylyttäjä

En nyt muista tarkemmin enkä jaksa ettiä mutta tais olla niin että tulee mopokortille teoriat pakollisiksi ja mopoautolle oma kortti johon tulee myös ajokoe :think:

Donkey

#526
Quote from: Löylyttäjä on Tue 21.06.2011 23:01:40 (UTC+0300)
En nyt muista tarkemmin enkä jaksa ettiä mutta tais olla niin että tulee mopokortille teoriat pakollisiksi ja mopoautolle oma kortti johon tulee myös ajokoe :think:
AKE tietää :old:
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Sceme

#527


Ku tullaa koko jonon ohi ja kiilataan ensimmäiseks niinku tässä kuvassa. Melkein yhtä ärsyttäviä on ne jotka päästää ton mulkun eteensä koska 90% ajasta kyseinen mulkku tietää, että se kaista loppuu.
Lahdessa launeen prisman risteyksessä tämä kyseinen paikka ja jos mä oon noissa valoissa ekana ja joku amis siihen tulee vierelle valmiina syöksyy mun etee valojen vaihtuessa ni on parempi olla nopeemmin kiihtyvä auto ku mulla koska ilman taistelua en luovuta. Kyse on periaatteesta.

Mopo keskusteluun sen verran, että ku mä suoritin mopokortin 5 vuotta sitte ni ei tarvittu ku poliisin lupa ja hyväksytty teoriakoe. Teoriatunnit ei ollu pakollisia vaa sai opiskella kotona tai jättää opiskelematta ja koittaa vaa onneaan niinku näköjää useimmat mopoilijat.

jem


Sceme

Jep. Tekivät just remonttia tolle tieosuudella ja tarkotuksena vissii tosta vielä jatkua 2 kaistasena eteenpäin joku kaunis päivä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview