News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Mikä ärsyttää liikenteessä?

Started by jiidee, Wed 25.10.2006 14:29:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Donkey

Quote from: omglolnoob on Sun 03.07.2011 16:23:44 (UTC+0300)
Quote from: jta on Sun 03.07.2011 16:23:18 (UTC+0300)
Quote from: IsoPahaJolppi on Sun 03.07.2011 11:43:01 (UTC+0300)
:okahvi: Minun ajotapani varmaan ärsyttää suurinta osaa kanssakulkijoista.

Pyrin aina hipsimään esim liikennevaloihin niin ettei tarviis turhia pysähdellä.  Tarpeen vaatiessa aika pitkistäkin matkoista nostelen kaasun ylös ja liu'uttelen vaihdetta pienemmälle vaihdellen.
Joskus melkein näkee kun takana olevan ottasuoni alkaa pullottaan kun tätä tekee.  :psycho:
Sitten jättää se lähtösavuihin. ::hihsmoke
Sierra jättää sen. ::prosmoke
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

jta

Pyrin aina hipsimään esim liikennevaloihin niin ettei tarviis turhia pysähdellä.  Tarpeen vaatiessa aika pitkistäkin matkoista nostelen kaasun ylös ja liu'uttelen vaihdetta pienemmälle vaihdellen.
Joskus melkein näkee kun takana olevan ottasuoni alkaa pullottaan kun tätä tekee.  :psycho:
Mutta kun ei savuta...  :sorry:

nyyyps

Quote from: jta on Sun 03.07.2011 16:25:50 (UTC+0300)

Pitää laittaa joku savustuslisävaruste autoon. :think:
Nappia painaa niin ruuttaa savua ja tervaa taakse, semmosia jamesbond-ratkasuja. :drool:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Donkey

Quote from: omglolnoob on Sun 03.07.2011 16:27:15 (UTC+0300)
Quote from: jta on Sun 03.07.2011 16:25:50 (UTC+0300)

Pitää laittaa joku savustuslisävaruste autoon. :think:
Nappia painaa niin ruuttaa savua ja tervaa taakse, semmosia jamesbond-ratkasuja. :drool:
Tyyliä "Taikaviitta" ::prosmoke
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

IsoPahaJolppi

:spite: Tuosta ottasuonen pullistumisesta tuli mieleeni.

Erään kerran kun siippailin vauhtia alemmas punaisiin niin takaa raapaisi auto viereiselle kaistalle hirmufaarttia että ehti niihin valoihin sen bimmerinsä kanssa pysähtymään.

Sattui vaan niin että kun valo vaihtui vihreelle niin minä siitä komeasti, kun sattui sitä pohjavauhtia vielä olemaan, pikkuisella kaasunpainalluksella menin sitten toisen jättämään niihin valoihin.

Ei tässä muuta mitää, mutta kun taivaanvanhalla hiacella tämän menin tekemään.  8)

Eikä tässä vielä kaikki. Kaveri rymmelsi minusta ohi ja seuraaviin valoihin taas liike seis.

Niistä valoista kun minä sen taas pesin pohjavauhteineni, niin kaveri vielä sammutti sen kinnerinsä siinä lähtötohinassaan.  :rofl:

Eikä tässäkään vielä kaikki. Seuraaviin liikennevaloihin se kolli ei edes pysähtynyt, laski reteesti vaan punasia päin ettei tarvinnut kolmatta kertaa ottaa kuokkaan  :niiaus:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Itellä oulussa samanlaisia kokemuksia. Viereisellä kaistalla kaveri veti vauhdilla ohi ja pysähteli joka valoihin. Oli vielä melko liukas keli talvella sillon. Kolmannissa valoissa valoissa ajelinkin jo sitten ohi kun hissuksiin ajelin ettei ite tarviny pysähtyä. Sopivasti sitten vaihtuikin valot jo sillain että mä pääsin ajeleen vielä läpitte mutta se toinen joutuikin jo jäämään niihin valoihin. ::hihsmoke Ei sitä suotta sanota että matka-aikakin lyhenee tuolla keinoin ja keskinopeus kasvaa kun ei kiireellä aja seuraaviin valoihin oottaan.

=Juku=

Hyvä tyyli  :good: Kun sillä nykivällä tekniikalla pääsee 10 autoa valojaksossa, tuolla hissuttelulla vain 5. Sekös kanssakärsijää naurattaa  :angry:

Me first (rules of traffic)

IsoPahaJolppi

Quote from: Juku on Sun 03.07.2011 22:15:01 (UTC+0300)

Hyvä tyyli  :good: Kun sillä nykivällä tekniikalla pääsee 10 autoa valojaksossa, tuolla hissuttelulla vain 5. Sekös kanssakärsijää naurattaa  :angry:

Miksi sitten tuolla hitaammin lähestymällä matka-aika lyhenee 80% tapauksista.
(Ja kyllä, työni puolesta näitä aikoja mittailen useampia kertoja kuukaudessa)
Jos porukan ei tarvii pysähtyä valoihin, niin kyllä niistä nopeemmin vaan pääsee  läpikin, ainakin näin meilläpäin se menee....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

NaiNeN

Viime aikoina eniten on ärsyttäny nuo kaistanvaihtajat  :kerpele:
Siis semmoset jotka kakskaistaselle käännyttäessä menevät suoraan haluamalleen kaistalle eikä sille lähimmälle niinku pitäs ja  ne jotka vaihtaa kaistaa sillon ku se on kiellettyä. Vittu, mie olen ainut koko kaupungissa joka tekkee niinku pittää :kyrp:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview