News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Naapurirakkautta osa 2

Started by Lexa, Mon 30.10.2006 13:05:32 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kukkeliskuu

Tällästä meidän rapussa Pieksämäellä....  ::hihsmoke

[attachment deleted by admin]

nyyyps

Siellä on taas vähän liikaa muroja kulhossa jollaki. Ylitte holisee. :lach:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

kankurobaka

Meijänki rapussa oli tosiaan joulunaikaan lappu
"Hei yläkerran ammari! Tiiätkö että nää seinät on paperista ja ketään ei kiinnosta kuulla sun paskaa mursupensselirokkia!"  :hihi:
3 asiaa jotka menee aina pieleen:
1. Pärekaton kulottaminen
2.Yhdet
3. "Anna mää kokkeilen vaa sormella."

Señorita iCola

Vittu, tänä aamuna riitti, runoilin juuri seuraavanlaisen lapun naapurin +80v uskovaiselle mummolle, pitää viedä postilaatikkoon tässä päivän mittaan:  :kahvi:

QuoteArvoisa naapurin rouva

Seuraavan ongelman olen huomannut aiemminkin, mutta tänä aamuna riitti:
Olen kesälomalla seuraavat neljä viikkoa, ja silloin minua ei huvita herätä kello 6:00 aamulla seinien läpi kantautuvaan meteliin radion aikamerkistä ja uutisista, kuuntelen ne mieluummin kyllä itse omasta radiostani siihen aikaan jos kiinnostaa, vaikka ihan hyvin kuulenkin ne sanasta sanaan myös Teidän asuntonne radiosta kantautuvan möykän kautta. Sama koskee myös viikonloppuja. Töissä ollessani tämä ei ole haitannut koska olen tuohon aikaan jo poissa, mutta luulisin että ei tuosta olla mieltyneitä toisella puolen asuntoannekaan sen kummemmin.

Kirkosta eronneena ateistina minua ei myöskään kiinnosta kuunnella näiden kuuden uutisten jälkeen alkavaa kirkkomusiikkimeteliä seinän läpi kaikuen. Kuuntelen mieluummin raskasta metallimusiikkia, ja sitäkin omista kaiuttimista, ihmisten hereillä oloaikaan, semmoisella äänenvoimakkuudella ettei ketään häiritse.

Jos Te alkaisitte ystävällisesti käyttämään kuulolaitetta tai säätämään radion voimakkuutta aamuisin sen verran pienelle ettei radiojuontajan ääni ja musiikki resonoi ja kaiu seinistäni korviini tyynyjenkin läpi, niin olisin varsin kiitollinen, eikä minun tarvitse ottaa yhteyttä isännöitsijään ja kysyä johtuneeko tämä pelkästään huonosta äänieristyksestä vai jostain muusta.

Tämän lappusen sanoma tiivistettynä: Älkää soittako radiota täysillä aamulla, kun toiset vielä saattaa nukkua, perkele!

Kaikesta huolimatta toivotan Teille oikein hyvää kesän jatkoa ja toivottavasti ei tarvitse enää palata asiaan.

Kunnioittaen: Naapurinne ***** asunnosta 7
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Brooke

Ehkä ei perkelettä kuiteskaa mummolle  :blink: eikä se ymmärrä sanaa täysillä  :think:

Kerrostaloissa hiljasuus alkaa illalla 22, mihis aikaan se päättyy?

Itse postitin kerran järjestyssäännöt joista korostin punaisella tuon klo 22, ei auttanu  :kahvi:

Señorita iCola

Ymmärtää se  :jees: En tiedä milloin päättyy, mutta en ala heräämään joka aamu tuossa kuuden aikaan silti  :kahvi: Jos jatkuu niin pitää tarjoilla joku aamu aamupalaksi jotain Dimmu Borgiria  :psp:

Brooke

Ne on vaan niin kuuroja että niitten tarvii huudattaa  :jees:

Samalla mitalla takas sit vaan jos se sit kuulee ite seinän läpi mitään  :psycho:

Pokerface

Quote from: Icola on Wed 17.06.2009 09:46:55 (UTC+0300)
Vittu, tänä aamuna riitti, runoilin juuri seuraavanlaisen lapun naapurin +80v uskovaiselle mummolle, pitää viedä postilaatikkoon tässä päivän mittaan:  :kahvi:
laita viestin kanssa pari kuulolaitteen patteria mukaan  :psp:

Señorita iCola

Quote from: Brooke on Wed 17.06.2009 10:28:19 (UTC+0300)
Ne on vaan niin kuuroja että niitten tarvii huudattaa  :jees:

Samalla mitalla takas sit vaan jos se sit kuulee ite seinän läpi mitään  :psycho:
On sillä kuulolaite muttei se aina käytä sitä, edellinenkin tämän talon asukki oli käynyt asiasta keskustelun hänen kanssaan  :jees:

Quote from: Pokerface on Wed 17.06.2009 10:29:08 (UTC+0300)
laita viestin kanssa pari kuulolaitteen patteria mukaan  :psp:
Voiskin, vaan kun ovat niin kalliita  :psp:

GILlian

Mummot on ihanii.. :kerpele:
Meitin naapuri on lähes liikuntakyvytön..tuol se vetää röökiä liesituulettimesta, josta katku tulee suoraa meijän kylppärii..huoltomies sanos, et edelline asukas valitti samaa..eli asialle ei tehä mitää.. :angry:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview