News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Jos menet varatun kanssa sänkyyn

Started by Poslari, Thu 12.04.2007 21:44:27 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

Quote from: hanzuu on Fri 13.04.2007 11:27:25 (UTC+0300)
Quote from: D-udeson on Fri 13.04.2007 11:26:25 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Thu 12.04.2007 22:01:26 (UTC+0300)
ei liene positiivisesti varattu  ::osmoke
noh se on aina parempi jos molemmat ovat positiivisesti tai negatiivisesti varattuja. samat varaukset hylkivät tieteellisten faktojen mukaan toisiaan.. valitettavasti tuossa on 2* positiivisesti varautunutta ja 1 negatiivisteti varautunut objekti. Lopputuloksen positiivisesti varautuneet pyrkivät kiinittymään negatiivisestivarautuneeseen kappaleeseen kaikin voimin ja keinoin.. vasta kun molekyylien varaustaso on tasaantunut homma rauhoittuu..  :kahvi:
Joku on käynyt kouluja  :blink:
joku kuuntelee tunnilla  :kahvi:

D-ude

Quote from: Kastori on Fri 13.04.2007 11:32:38 (UTC+0300)
Quote from: hanzuu on Fri 13.04.2007 11:27:25 (UTC+0300)
Quote from: D-udeson on Fri 13.04.2007 11:26:25 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Thu 12.04.2007 22:01:26 (UTC+0300)
ei liene positiivisesti varattu  ::osmoke
noh se on aina parempi jos molemmat ovat positiivisesti tai negatiivisesti varattuja. samat varaukset hylkivät tieteellisten faktojen mukaan toisiaan.. valitettavasti tuossa on 2* positiivisesti varautunutta ja 1 negatiivisteti varautunut objekti. Lopputuloksen positiivisesti varautuneet pyrkivät kiinittymään negatiivisestivarautuneeseen kappaleeseen kaikin voimin ja keinoin.. vasta kun molekyylien varaustaso on tasaantunut homma rauhoittuu..  :kahvi:
Joku on käynyt kouluja  :blink:
joku kuuntelee tunnilla  :kahvi:
:kahvi:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

D-ude

Quote from: hanzuu on Fri 13.04.2007 11:34:36 (UTC+0300)
Quote from: nahkaparturi on Fri 13.04.2007 11:32:09 (UTC+0300)

ihan lukion perusjuttuja :kahvi:
Minä kävin amiksen  :sorry:

Quote
minäki kävin amiksen ja olen siitä hyvin tyytyväinen.. vaikkaki onhan se mellevä olla lukionkäynyt ja paistaa hesellä hampparia minimipalkalla.. vaihtoehto käydä amis ja kääriä rahaa oikeissa töissä. lukio on ihan turha jos ei menaa jatkaa opintoja siitä... Vaikkakin onhan se hieno valmistua työttömaksi ja ilman ammattia :kahvi:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

nahkaparturi

Quote from: D-udeson on Fri 13.04.2007 11:36:46 (UTC+0300)
Quote from: hanzuu on Fri 13.04.2007 11:34:36 (UTC+0300)
Quote from: nahkaparturi on Fri 13.04.2007 11:32:09 (UTC+0300)

ihan lukion perusjuttuja :kahvi:
Minä kävin amiksen  :sorry:

Quote
minäki kävin amiksen ja olen siitä hyvin tyytyväinen.. vaikkaki onhan se mellevä olla lukionkäynyt ja paistaa hesellä hampparia minimipalkalla.. vaihtoehto käydä amis ja kääriä rahaa oikeissa töissä. lukio on ihan turha jos ei menaa jatkaa opintoja siitä... Vaikkakin onhan se hieno valmistua työttömaksi ja ilman ammattia :kahvi:
ja saa ryypätä vappuna hassu hattu päässä, ei unohdeta sitä
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy


nahkaparturi

Quote from: worm75 on Fri 13.04.2007 11:45:55 (UTC+0300)
Quote from: D-udeson on Fri 13.04.2007 11:36:46 (UTC+0300)
Quote from: hanzuu on Fri 13.04.2007 11:34:36 (UTC+0300)
Quote from: nahkaparturi on Fri 13.04.2007 11:32:09 (UTC+0300)

ihan lukion perusjuttuja :kahvi:
Minä kävin amiksen  :sorry:

Quote
minäki kävin amiksen ja olen siitä hyvin tyytyväinen.. vaikkaki onhan se mellevä olla lukionkäynyt ja paistaa hesellä hampparia minimipalkalla.. vaihtoehto käydä amis ja kääriä rahaa oikeissa töissä. lukio on ihan turha jos ei menaa jatkaa opintoja siitä... Vaikkakin onhan se hieno valmistua työttömaksi ja ilman ammattia :kahvi:

Uskalsit ottaa puheeksi melko aran aiheen.... Tästä tahtoo tulla sanomista aina kun suuni avaan. (Ellet vielä arvannut, ei kuulu lukio opiskeluhistoriaani...)
senkus sanot, ainakaan mie en mitenkään fundamentalistisesti suhtaudu tuohon lukiokoulutukseen, iheasiassa se on aika turha laitos :kahvi:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Kastori

lakkautetaan lukio, tytöistä tehdään lähihoitajia ja pojista levyseppähitsaajia.. ei osasta, vaan kaikista.. siellä se raha on.. :kahvi:

D-ude

Quote from: worm75 on Fri 13.04.2007 11:36:32 (UTC+0300)
Quote from: D-udeson on Fri 13.04.2007 11:26:25 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Thu 12.04.2007 22:01:26 (UTC+0300)
ei liene positiivisesti varattu  ::osmoke
noh se on aina parempi jos molemmat ovat positiivisesti tai negatiivisesti varattuja. samat varaukset hylkivät tieteellisten faktojen mukaan toisiaan.. valitettavasti tuossa on 2* positiivisesti varautunutta ja 1 negatiivisteti varautunut objekti. Lopputuloksen positiivisesti varautuneet pyrkivät kiinittymään negatiivisestivarautuneeseen kappaleeseen kaikin voimin ja keinoin.. vasta kun molekyylien varaustaso on tasaantunut homma rauhoittuu..  :kahvi:
Jos lähdetäänkin siitä, että kuvassa on yksi positiivisesti varattu ja kaksi negatiivista. Jos vielä oletetaan, että positiivisesti varautuneella on kahden yksikön vajaus, voivat molemmat kiinnittya ja saavutetaan neutraali kappale. Tällöin tilannekin muuttuu uhkaavasta hyväksi  :think:
juurinäin.. ja voidaanhan kiihdyttää elektronit ulkopuolisella jännitteellä aikamoiseen matalaliitoon..  ::lsmoke
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

nahkaparturi

Quote from: worm75 on Fri 13.04.2007 11:54:37 (UTC+0300)
Quote from: nahkaparturi on Fri 13.04.2007 11:49:42 (UTC+0300)
Quote from: worm75 on Fri 13.04.2007 11:45:55 (UTC+0300)
Quote from: D-udeson on Fri 13.04.2007 11:36:46 (UTC+0300)
Quote from: hanzuu on Fri 13.04.2007 11:34:36 (UTC+0300)
Quote from: nahkaparturi on Fri 13.04.2007 11:32:09 (UTC+0300)

ihan lukion perusjuttuja :kahvi:
Minä kävin amiksen  :sorry:

Quote
minäki kävin amiksen ja olen siitä hyvin tyytyväinen.. vaikkaki onhan se mellevä olla lukionkäynyt ja paistaa hesellä hampparia minimipalkalla.. vaihtoehto käydä amis ja kääriä rahaa oikeissa töissä. lukio on ihan turha jos ei menaa jatkaa opintoja siitä... Vaikkakin onhan se hieno valmistua työttömaksi ja ilman ammattia :kahvi:

Uskalsit ottaa puheeksi melko aran aiheen.... Tästä tahtoo tulla sanomista aina kun suuni avaan. (Ellet vielä arvannut, ei kuulu lukio opiskeluhistoriaani...)
senkus sanot, ainakaan mie en mitenkään fundamentalistisesti suhtaudu tuohon lukiokoulutukseen, iheasiassa se on aika turha laitos :kahvi:
Olen tainnut aiemminkin sanoa, että vaikutat fiksulta kaverilta  :think: Ei siinä mitään, jos hakee lukiosta pohjaa jatko-opinnoille, joillekin ihmisille pelkkä lukion käynti tuntuu olevan tie taivaaseen. Ja lukiota käymättömät sitten taas sitä pohja sakkaa.

Ite jatkoin vielä amiksen jälkeen, mutta monesti olen miettinyt, että koska alalla oli silloin kova noste, olisi pitänyt amiksen jälkeen mennä töihin. D-udesonin puheissa siis saattaa piillä jotain alkavaa neroutta  :think:
ei siitä lukiosta ole ollut jatkon kannalta oikeastaan mitään hyötyä, mie luen tällä hetkellä yliopistossa metsätiedettä, ja ainoa hyöty lukiosta on ollut pääsykokeissa, jossa aineistona oli mm. lukion biologia :kahvi: ja pitihän siitä laitoksesta saada suoritustodistus, että pääsi jatkoille, mutta aika turha kolmen vuoden rupeama se oli, eikä se ylioppilaan status kerro mitään immeisen älykkyydestä, esim. miun isä on käynyt "vain" amiksen ja (oliko se nyt) tekun, mutta on se kaikenlaisessa laskemisessa minuu parempi ja se oppii vieraat kielet minuu paremmin
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Lexa

Minä olen sitten se tilastollinen poikkeama jonka virallinen koulutustaso on PK. :kahvi:

Lukiota en edes harkinnut, ja amiksissa pyörin jokusen vuoden, mutta koskaan en
ammattipapereita hankkinut.

Kurssitin itseni työhön kiinni ja olen tyytyväinen. :jepso:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview