News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by Kumimuna
 - Fri 30.01.2009 23:55:28 (UTC+0200)
Quote from: unikeko on Thu 29.01.2009 21:50:55 (UTC+0200)
Quote from: kumimuna on Thu 29.01.2009 20:25:58 (UTC+0200)
Quote from: unikeko on Mon 26.01.2009 20:20:02 (UTC+0200)
               ::lsmoke
*kuvat*  ::lsmoke
               :ras:

:nykytaide:

(ei millään pahalla Sceme, tämähän on vain mun mielipide)

Mielenkiintosta muuten toi mallien nimeäminen...
Vuonna -55 tuli 300A, -56 300B, -57 300C jne. päättyen 300L vuonna -65. välistä jäi pois 300I luultavasti sen takia ettei sekotu 300J:hin
Vuonna 70 tuli Chrysler Hurst 300, jonka jälkeen kolmesataset jäi taas tauolle.
Vuonna 1999 - 2004 valmistettiin 300M:iä jotka pohjautuivat samaan peruskoriin, aikaisemmathan olivat vuosittain koriltaan täysin uusia.
Kaiken logiikan mukaan nyt olisi pitänyt jatkua 300N mutta jostain (käsittämättömästä) syystä uusin kolmesatanen nimettiin jälleen 300C:ksi.
liekö sitten syynä, että vuoden -57 300C:tä on ylisimmin pidetty kauneimpana mallina, ja nylyään melko haluttu harrastajien keskuudessa.

Moppemiehiä???  :think:

Automiehiä.
30-70 lukujen jenkit kohtuullisen hyvin hallussa, 60-70 luvulta eurot ja japsit useimmat tunnistan 70-00 euro/japsit aika hyvin hallussa ja ne kaikki uudemmat vois lähettää suoraan paalaimeen

30-70 luvun jenkit jotenkin mahtuu kategoriaan, eurot ja japsit pääsääntösesti näyttää parhaalta paalattuna...
Itellä lähinnä sydäntä fordit välillä 59-65 suunnilleen.
Tosin Mazdan matolaatikolla mennään nyt  :psp:
Posted by GILlian
 - Fri 30.01.2009 19:13:54 (UTC+0200)
Posted by Atomisaattori
 - Fri 30.01.2009 17:21:27 (UTC+0200)
Posted by unikeko
 - Thu 29.01.2009 21:50:55 (UTC+0200)
Quote from: kumimuna on Thu 29.01.2009 20:25:58 (UTC+0200)
Quote from: unikeko on Mon 26.01.2009 20:20:02 (UTC+0200)
               ::lsmoke
*kuvat*  ::lsmoke
               :ras:

:nykytaide:

(ei millään pahalla Sceme, tämähän on vain mun mielipide)

Mielenkiintosta muuten toi mallien nimeäminen...
Vuonna -55 tuli 300A, -56 300B, -57 300C jne. päättyen 300L vuonna -65. välistä jäi pois 300I luultavasti sen takia ettei sekotu 300J:hin
Vuonna 70 tuli Chrysler Hurst 300, jonka jälkeen kolmesataset jäi taas tauolle.
Vuonna 1999 - 2004 valmistettiin 300M:iä jotka pohjautuivat samaan peruskoriin, aikaisemmathan olivat vuosittain koriltaan täysin uusia.
Kaiken logiikan mukaan nyt olisi pitänyt jatkua 300N mutta jostain (käsittämättömästä) syystä uusin kolmesatanen nimettiin jälleen 300C:ksi.
liekö sitten syynä, että vuoden -57 300C:tä on ylisimmin pidetty kauneimpana mallina, ja nylyään melko haluttu harrastajien keskuudessa.

Moppemiehiä???  :think:

Automiehiä.
30-70 lukujen jenkit kohtuullisen hyvin hallussa, 60-70 luvulta eurot ja japsit useimmat tunnistan 70-00 euro/japsit aika hyvin hallussa ja ne kaikki uudemmat vois lähettää suoraan paalaimeen
Posted by Kumimuna
 - Thu 29.01.2009 20:25:58 (UTC+0200)
Quote from: unikeko on Mon 26.01.2009 20:20:02 (UTC+0200)
  ::lsmoke
  ::lsmoke
  :ras:

:nykytaide:

(ei millään pahalla Sceme, tämähän on vain mun mielipide)

Mielenkiintosta muuten toi mallien nimeäminen...
Vuonna -55 tuli 300A, -56 300B, -57 300C jne. päättyen 300L vuonna -65. välistä jäi pois 300I luultavasti sen takia ettei sekotu 300J:hin
Vuonna 70 tuli Chrysler Hurst 300, jonka jälkeen kolmesataset jäi taas tauolle.
Vuonna 1999 - 2004 valmistettiin 300M:iä jotka pohjautuivat samaan peruskoriin, aikaisemmathan olivat vuosittain koriltaan täysin uusia.
Kaiken logiikan mukaan nyt olisi pitänyt jatkua 300N mutta jostain (käsittämättömästä) syystä uusin kolmesatanen nimettiin jälleen 300C:ksi.
liekö sitten syynä, että vuoden -57 300C:tä on ylisimmin pidetty kauneimpana mallina, ja nylyään melko haluttu harrastajien keskuudessa.

Moppemiehiä???  :think:
Posted by paavo
 - Tue 27.01.2009 19:41:13 (UTC+0200)
Quote from: Diego on Tue 27.01.2009 19:39:37 (UTC+0200)
Quote from: k31-Slut on Tue 27.01.2009 19:34:14 (UTC+0200)
Quote from: koppis on Tue 27.01.2009 13:44:08 (UTC+0200)
Yksikään 70 luvun jälkeen tehty auto ei ole kaunis :drag:
Silloin elämä oli mustavalkeaa ja kaikki oli paljon surkeampaa  ::lsmoke
ja viimeset dinosaurukset metsästettiin sukupuuttoon mammuttilemmikkien avulla  :psycho:
Peter perusti meille luolamiehille viimeisen suojapaikan ::lsmoke
Posted by Tieko
 - Tue 27.01.2009 19:39:37 (UTC+0200)
Quote from: peter on Tue 27.01.2009 19:34:14 (UTC+0200)
Quote from: koppis on Tue 27.01.2009 13:44:08 (UTC+0200)
Yksikään 70 luvun jälkeen tehty auto ei ole kaunis :drag:
Silloin elämä oli mustavalkeaa ja kaikki oli paljon surkeampaa  ::lsmoke
ja viimeset dinosaurukset metsästettiin sukupuuttoon mammuttilemmikkien avulla  :psycho:
Posted by peter
 - Tue 27.01.2009 19:34:14 (UTC+0200)
Quote from: koppis on Tue 27.01.2009 13:44:08 (UTC+0200)
Yksikään 70 luvun jälkeen tehty auto ei ole kaunis :drag:
Silloin elämä oli mustavalkeaa ja kaikki oli paljon surkeampaa  ::lsmoke
Posted by koppis
 - Tue 27.01.2009 13:44:08 (UTC+0200)
Yksikään 70 luvun jälkeen tehty auto ei ole kaunis :drag:
Posted by Kastori
 - Mon 26.01.2009 22:01:41 (UTC+0200)
uus 300 on kyllä kaunis..  :nykytaide:
Posted by unikeko
 - Mon 26.01.2009 20:20:02 (UTC+0200)
  ::lsmoke
  ::lsmoke
  :ras:

:nykytaide:

(ei millään pahalla Sceme, tämähän on vain mun mielipide)

Mielenkiintosta muuten toi mallien nimeäminen...
Vuonna -55 tuli 300A, -56 300B, -57 300C jne. päättyen 300L vuonna -65. välistä jäi pois 300I luultavasti sen takia ettei sekotu 300J:hin
Vuonna 70 tuli Chrysler Hurst 300, jonka jälkeen kolmesataset jäi taas tauolle.
Vuonna 1999 - 2004 valmistettiin 300M:iä jotka pohjautuivat samaan peruskoriin, aikaisemmathan olivat vuosittain koriltaan täysin uusia.
Kaiken logiikan mukaan nyt olisi pitänyt jatkua 300N mutta jostain (käsittämättömästä) syystä uusin kolmesatanen nimettiin jälleen 300C:ksi.
liekö sitten syynä, että vuoden -57 300C:tä on ylisimmin pidetty kauneimpana mallina, ja nylyään melko haluttu harrastajien keskuudessa.
Posted by Sceme
 - Mon 26.01.2009 16:45:51 (UTC+0200)
Siisti toi chrysler 300c tuolla tiellä.  :jees:
Posted by Arathon
 - Mon 26.01.2009 00:32:04 (UTC+0200)
Yalen yliopistoa ainakin mainostavat  :psycho:
Posted by caseih
 - Sun 25.01.2009 22:26:46 (UTC+0200)
minkähän maan lainvalvojat on asialla :think:
Posted by kenny
 - Sat 24.01.2009 15:07:19 (UTC+0200)
Komia ledipatteristo katolla    :jepso: