Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
Hevi on paskimmillaankin parasta. Vaiko sittenkin? Tämä alue ei välitä nähdä keskusteluja kuulokkeista, kotiteattereista tai takahutlarisi basarin koosta. Täällä keskitytään asiaan, eli desibeleihin, ja tunteisiin mahanpohjassa asti! Lyhyesti Musiikkiin.
Moderator: The Änes.
0 Members and 24 Guests are viewing this board.
Replies: 3
Views: 802
Replies: 4
Views: 1,205
Replies: 43
Views: 3,284
Replies: 4
Views: 781
Replies: 5
Views: 1,058
Replies: 3
Views: 1,139
Replies: 11
Views: 1,492
Replies: 4
Views: 915
Replies: 1
Views: 1,188
Replies: 6
Views: 1,056
Replies: 10
Views: 1,141
Poll
Moved Topic
Locked Topic
Sticky Topic
Topic you are watching
Page created in 0.058 seconds with 19 queries.