News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Postaa, kun autossa on vikaa

Started by omglolnoob, Wed 01.11.2006 11:02:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Tällä hetkellä hehkutusjärj. oikkarissa, hehkutulppa meni poikki, kansi auki, ja samaan syssyyn jakopään ja -hihnan vaihto.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Diver

En tiedä voiko tätä nyt niin viaksi sanoo, mutta noi talvirenkaat
ois hyvä olla alla näillä keleillä :jepso:

nenaontelo

jiidee

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

ferret

Jaa a.. kaikki siinä autossa on enemmän tai vähemmän rikki.. Mä teen kesto postauksen. ei nimittäin tuu korjattua kun auton arvo on yhtä kuin talvirenkaiden arvo..  ::nsmoke
Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

jiidee

Mä taas olen pistänyt autoon kiinni käytännön arvon kertaa kaksi...  :parku:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Hanzuu

Quote from: ferret on Wed 01.11.2006 13:54:54 (UTC+0200)
Jaa a.. kaikki siinä autossa on enemmän tai vähemmän rikki.. Mä teen kesto postauksen. ei nimittäin tuu korjattua kun auton arvo on yhtä kuin talvirenkaiden arvo..  ::nsmoke

Automyyjä oli meidän vanhasta mazdasta sanonut et stereotkin on arvokkaammat ku koko auto  :lach: (miehen isä kävi ostamassa samana päivänä 150 eurolla,kun oltiin se vaihdossa annettu)

Ei ole opelissa vielä vikoja tullut....  ::smoke
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

ferret

Kun rosvot kävi rikkomassa mun autoa (eivät saaneet käyntiin :psycho:) sanoivat korjaamolla että 200e siitä sais.. ei Toyota tielle jätä, mutta uhkailee aina kun on kiire.
Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

Hanzuu

Mazda oli sentään toimiva peli,aina ajallaan huollettu ja ruostetta ei missään,vähän ajettu etc... Autoliikkeellä vaan oli hätä saada se pois ja halvalla lähti.
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview