News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Elämää suurempaa pohdintaa

Started by Sir Sika, Thu 02.02.2006 09:10:50 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sir Sika

voiko läskiin rakastua?
Ilmianna »
meenna
01.2. 17:32:45
viesti 1 / 91
Minä en ole niin läski, (omasta mielestäni olen), mutta kamuni, on. Hän etsii vimmatusti poikaystävää. Kyselee toiselta kamulta, kuka hänelle sopisi... Mutta voiko läskiin tyttöön/poikaan ihastua/rakastua?
Ulkonä kö ei minusta ole pääasia, mutta, kyllä se ehkä merkitsee jotain. Eli en ehkä ihan heti valitsisi läskiä poikaa, ellen tutustuisi ensin sisimpään.
nippi
01.2. 17:37:39
viesti 2 / 91
"Eli en ehkä ihan heti valitsisi läskiä poikaa, ellen tutustuisi ensin sisimpään."

Höhöö. Ite en valitsis laihaakaan poikaa, ellen tutustuis ensin sisimpään.
No, mä oonki pikkasen vanhempi ku 12.
tippuri_tyttö
01.2. 17:38:16
viesti 3 / 91
Ei voi, kaikki luonnonlait ja muutkin lait ja voimat estävät läskeihin rakastumisen. Vitun tyhmä, ammu ittes, tottakai voi. Jos olet mukava ja muuten kiva niin varmasti ihastuukin. Eivät ehkä ihastu ukomuotoosi, mutta jos tutustut heihin niin varmasti ihastuvat.
Miss_Sukka
01.2. 17:40:05
viesti 4 / 91
no koulussani on sellainen tyttö joka on reilusti yli satakiloinen. on kasilla ja on ollut monta poikaystävää (tosin vanhempia koska vanhemmat jätkät yleensä eivät ajattele niin paljon ulkonäköä kuin yläaste kakarat) ja on ollut kerran raskaanaki. joten. riippuu ihan luonteesta.
mutsis
01.2. 18:00:43
viesti 5 / 91
mul kaveripiiris yks läski likka joka on iha mukava.. en pystyis sen läskiyden takia seukkaa tai panee sitä
simputi
01.2. 18:03:38
viesti 6 / 91
Sano yksi hyvä syy miks läskiin ei vois rakastua????!!! Tottakai voi... ihan samoja ihmisiä neki on ku laihatki vai(kö)???? sitä paitsi joidenki mielestä pyöreys on pop!!
Lord
01.2. 18:03:47
viesti 7 / 91
Pakkomielle seurustelemaan ei ole hyvä pohja aloittaa suhdetta, sillä silloin voi seurustelella kenen kanssa tahansa kunhan seurustelee.

Ylipainon ei pitäisi olla kumppanille ongelma, jos hän välittää tästä aidosta, niin hän hyväksyy hänet sellaisenaan. Ylipaino on kuitenkin terveydellinen riski ja siitä pitää puhua, painoa voi vähentää liikunnan ja terveellisen ruokavalion avulla.
Halun täytyy lähteä itsestä.
Keijomummo
01.2. 18:06:22
viesti 8 / 91
Kyllä, 8 VUOTTA VANHEMPI MIEHENI on hulluna läskisoossiin.
kiide
01.2. 18:06:56
viesti 9 / 91
Voi vitun tonttu eks oo tienny etttä sehän on lakikirjassa kielletty ei kait vaan kukaa oo alkanu sen kaa ? ei kai?
VOI HEMMETTI MEE Kuuseen en ikinä viitis tänne tulla sanoon et mun kamu on läski siis kukaan ei oo läski.! Onko ittelläs rintamalla kauhea vilske sitte?
HÄH?
kiide
01.2. 18:07:42
viesti 10 / 91
yleensä mie katon sisimpään enkä ulkonäköön. Suositteleen sullekkin.
koera
01.2. 18:09:53
viesti 11 / 91
heleposti. läskisoosia <3 silavaa, kermaa, lämpimässä possunihrassa dipatut jälkiuunileivät <3 kanannahka <3
minä_se_vain_
01.2. 18:10:54
viesti 12 / 91
no miksei vois??! kai neki ihmisii on?
Pitty
01.2. 18:10:56
viesti 13 / 91
voi, mutta se on paljon epätodennäköisempää kuin että rakatuisi normaalipainoiseen. Jos tykkää pullukoista ni sitte varmaan kiinnittää enemmän huomiota sellasiin jos jos ei tykkää niin tuskin haluaa tutustua.

Kai se on sitten sitä tosirakkautta.
Avaruuskoira
01.2. 18:12:56
viesti 14 / 91
Kyllä minä ainakin katson ensin ulkonäköä. Tai oikeastaan ulkonäkö on ainoa, mitä katson, koska en ole vielä röntgen-katsetta saanut.

"Paksut miehet ovat hyväntahtoisia, kun eivät osaa juosta eivätkä tapella"

Näin se on. Kaikki on siitä kiinni, miten kehonsa kantaa, ja millainen on ihmisenä. Itse olen ylipainoinen, mutta ei ikinä ole naisseurasta ollut puutetta.
nacaco
01.2. 18:14:26
viesti 15 / 91
Mulle ainakin luonne on 100% tärkeempää, kun mikään ulkonäkö. Ja tääkin mielipide on tullu vasta vajaa vuos sitten.
Joskus vuos takaperin en mitään muuta kattonukaan kun ulkonäköä. Nykyään tottakai tuntemattomista ei voi kattoa ku ulkonäköä, mutta paljon avoivemmin tutustun sellasiin "rumempiinkin". Ja usein myös ihastun tälläsiin pyöreempiin tai muuten vaan erinäkösiin.
Eihän kaikkien poikien, eikä tieteskään tyttöjenkään tarvii olla mitään mallin näkösiä? Kiva vaan kun on erilaisia.

Eli lihavaankin voi ihastua. Monella vaan sen tajuuminen vie aikansa, kuten mulla. Monet kaverit ei oo vieläkään ymmärtäny, että ulkonäkö ei vaan oo tärkein asia.
Nekrovuohi
01.2. 18:14:36
viesti 16 / 91
"Pakkomielle seurustelemaan ei ole hyvä pohja aloittaa suhdetta, sillä silloin voi seurustelella kenen kanssa tahansa kunhan seurustelee."

Juuri näin.

Itse tuskin ryhtyisin läskiin (eh, jos henkilö ei herätä limaisia taka-ajatuksia -esim. ulkomuotonsa takia- ja muuten on mainio tyyppi niin eikö tuollaista sanota kaveruudeksi) mutta totta rutossa löytyy niitäkin jotka tykkäävät lihavammista.
puhelinpää
01.2. 18:16:07
viesti 17 / 91
tietysti voi
Fanciful
01.2. 18:16:32
viesti 18 / 91
Tietenkin voi! Omasta mielestäni kuka tahansa voi olla kaunis, jos pitää itsestään huolta. Useasti (en halua kuitenkaan yleistää) ylipainoset tytöt kiinnittävät enemmän huomiota muihin seikkoihin itsessään ja monesti ns. "läskit" ovatkin tosi suloisia tai kauniita.
Peltiunelmia_
01.2. 18:17:08
viesti 19 / 91
Omakin ihastukseni on ylipainoinen. Joten miksi ei?
Ismolaitela
01.2. 18:20:35
viesti 20 / 91
On perkele siinäkin hyvä kaveri. Tietysti lihavaan voi rakastua, idiootti.
keijjukainen
01.2. 18:21:46
viesti 21 / 91
tuo läski kuulostaa aika ikävältä ilmaisulta.

mutta miksi kyselet ystäväsi puolesta tällaista? ei kai se sinun ongelmasi ole. mutta jokatapauksessa, tietenkin voi ihastua ylipainoiseen. ei ole sanottu, että ylipainoiset olisivat jotenkin epämiellyttäviä tai rumia. jotkut tykkäävät enemmän sellaisista tytöistä/pojista, joilla on vähän lihaa luun ympärillä. kauneus on katsojan silmässä, vaikka se niin kliseeltä kuulostaa :)
Oijoijoi
01.2. 18:29:02
viesti 22 / 91
"no koulussani on sellainen tyttö joka on reilusti yli satakiloinen. on kasilla ja on ollut monta poikaystävää (tosin vanhempia koska vanhemmat jätkät yleensä eivät ajattele niin paljon ulkonäköä kuin yläaste kakarat) ja on ollut kerran raskaanaki. joten. riippuu ihan luonteesta."

hmm kuullostaa enemmän että tyttöä on käytetty :x

harvemmat(lue: tuskin kukaan) ihastuu tukeviin/ei-hyvännäkösiin ensisilmäyksellä. ja se ottaa aikansa ihastua sisimpään, pitkäaikasta tutustumista jne. tosin se on niin kiinni ihmisestä.
marlie
01.2. 18:44:27
viesti 23 / 91
"Höhöö. Ite en valitsis laihaakaan poikaa, ellen tutustuis ensin sisimpään."

SAmoin. Itse haluan että mies on harteikas. Mutta sama juttu tuossa onko mies sitten hoikka vai lihava niin ei sillä loppuen lopukssi ole väliä. Tottahan se on että ihmiset ihastuvat yleensä aluksi ulkonäön perusteella, kuten itsekkin jonkin aikaa sitten. Olin pari vuotta ihatunut kovastikkin, sitten tutustuttiin ja huomasin kuinka tyhmä poika siinä oli. En pitänyt luonteesta ollenkaan. Nytten onneksi toinen jonka kanssa asiat paremmin. Poika on harteikas, ei "kukkakeppi" ja luonteeltaan todella suloinen, juuri sellainen josta olen aina haaveillut :)
Maaz
01.2. 19:03:59
viesti 24 / 91
Kuinka helvetissä pojat ei vois rakastua läskiin tyttöön? Mun edellinen tyttöystävä oli läski, siis todella. Mutta sen kasvot oli nätit, ja se oli ihan älyttömän mukava. Mut niinku joku jo sano, mä olen vanhempi kuin 12.
camillakisu
01.2. 19:06:16
viesti 25 / 91
en itse rakastu pulleisiin.

"Kuinka helvetissä pojat ei vois rakastua läskiin tyttöön?"

- eivaan.
SubZero
01.2. 19:31:42
viesti 26 / 91
IDIOOTTIMAINEN KYSYMYS (!!) btw =)
hansuh
01.2. 19:34:07
viesti 27 / 91
huoh.. voi rakastua..
m3LLi_
01.2. 19:38:55
viesti 28 / 91
mä oon tosi läski mut silti mul on maailman ihanin poikafrendi <3 niin että ei sillä ulkonäöllä oo välii :)
teinipimpula
01.2. 19:42:19
viesti 29 / 91
Oon pinnallinen, en suostuisi seurustelemaan läskin pojan kans tms. En tunne mitään vetoa läskeihin vaan lihaksikkaisiin jätkiin ;))
muumim4mma
01.2. 19:47:57
viesti 30 / 91
En jaksanut oikeen lukea noit aiempia juttuja.
"Mutta voiko läskiin tyttöön/poikaan ihastua/rakastua?"
Ei missään tapauksessa. KAIKKI lihavathan ovat loppuelämänsä yksin, eivät koskaan saa ketään. Huomaa sarkastisuus.
Eli siis oikeesti voi saada poika/tyttöystävän siinä missä muutkin. Ellei puhuta niistä jotka ovat helvetin pinnallisia eivätkä tajua, että myös lihavempi voi olla mukava ja ihana. Tosin, jokainen valitsee seurustelukumppaninsa itse.
En itse kylläkään seurustelisi lihavan kanssa. Oon itekkin pinnallinen paska :(
lauraaahh
01.2. 19:49:19
viesti 31 / 91
voi...tottakai...=)...
skitles
01.2. 19:50:44
viesti 32 / 91
"Oon pinnallinen, en suostuisi seurustelemaan läskin pojan kans tms. En tunne mitään vetoa läskeihin vaan lihaksikkaisiin jätkiin ;))"

mä en tunne mitään vetoa lihaskimppuihin..
bizbiz149
01.2. 20:36:27
viesti 33 / 91
""no koulussani on sellainen tyttö joka on reilusti yli satakiloinen. on kasilla ja on ollut monta poikaystävää (tosin vanhempia koska vanhemmat jätkät yleensä eivät ajattele niin paljon ulkonäköä kuin yläaste kakarat) ja on ollut kerran raskaanaki. joten. riippuu ihan luonteesta."

hmm kuullostaa enemmän että tyttöä on käytetty :x"

mullekkin tuli sama mieleen...
Campsu
01.2. 21:10:07
viesti 34 / 91
Voi vittu meenna oot tyhmä! Ei tietenkään läskiin voi rakastua! Niinkö luulet? oikeasti? Tiedätkö kuinka tuo loukkaa oikeasti ylipainoisia ihmisiä? esim. minua? Eikö luonteeseen rakastuta, mutta ulkonäköön saatetaan ihastua?

Painu v*ttuun
_No_One_
01.2. 21:14:32
viesti 35 / 91
No täällä ainaki aika lihava tyttö (joka ei nyt kauheen mukavakaan ole :x) saa jostain aina itteensä vähän vanhempia (aika komeita) poikaystäviä. o__Ô Mistäköhän se ne löytää..

Niin mutta siis pointti on se.. Kyllä lihaviinkin voi ihastua. ;]
rokkihuora
01.2. 21:25:24
viesti 36 / 91
En näe mitään estettä, etteikö muka läskiin voisi rakastua.
emmaliini
01.2. 21:29:23
viesti 37 / 91
ei tietenkään.. minä olen eikö ketään rakastuisi.. No okie. Voi, mutta se riippuu luonteesta, Itse taidan olla vaan tyhmä
dioryy
01.2. 21:30:45
viesti 38 / 91
no kuule ei tietenkäää!!!!!
krike
01.2. 21:32:19
viesti 39 / 91
ei
viuhf
01.2. 21:33:23
viesti 40 / 91
" Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan "
Dulia
01.2. 21:33:48
viesti 41 / 91
Kyllä voi. kaverini on lihava ja on seurustellut jo jotain vuoden. mennyt jo kihloihinkin. tosin tämä kaverini mies on jo aikuistunut että ei häntä haittaa onko nainen läski vai laiha.
AivotonAasi
01.2. 22:13:06
viesti 42 / 91
taas tuommonen vitun ääliö teinix. Jumankekkuli jos tulisit mun eteen nyt, ei jäis ku märkä läiskä, sen verran ottaa hermoon tällänen.
Banaana
01.2. 22:14:52
viesti 43 / 91
Tietysti voi! Mutta yläkoulu-ikäsille pojille ulkonäkö tuppaa olemaan aika tärkeää... Meinaan, mitään adonista kamusi tuskin saa.
AivotonAasi
01.2. 22:17:09
viesti 44 / 91
Banaana: miten niin ei saisi???
Lallutti
01.2. 22:18:25
viesti 45 / 91
Siis ei oikeesti...

Itse olen pyörempi ollut iät ja ajat, mutta silti kyllä on löytynyt myös niitä mukavia poikia...

Ei se ulkonäkö vaan se luonne.
Tottahan sitä ulkonäköä ensimmäisenä katsoo, mutta eihän se ole kuin ulkokuori.

Ihmiset ovat erilaisia, eikä heitä sen vuoksi pidä mennä aliarvioimaan tai muuta.

Miksi ei lihavat/ylipainoiset voisivat olla yhtä mukavia kuin muutkin?

Se on ihan itsestään kiinni miten asiaan suhtautuu.
Tai miten muut suhtautuvat sinuun.

Mutta jos et tunne, niin älä tuomitse.
junnu_girl
01.2. 22:29:24
viesti 46 / 91
Siis niinku aiemmin on jo todettu et suurinpiirtein ainoille joille ulkonäkö merkkaa on yläaste ikäiset... Miksei muka ylipainoisiin vois ihastua/rakastua??? Onhan neki ihmisiä....
Eikö luonne ja persoonallisuus merkitse kuitenkin enemmän kuin ulkönäkö........??????
Mufloni
01.2. 22:29:58
viesti 47 / 91
Kysytäänpä; oletteko ihastunut/rakastunut lihavaan ihmiseen?

-En.
killingmesoftly
01.2. 22:31:40
viesti 48 / 91
Totta ihmeessä... Ihastumiseen vaadittaan muutakin ku lihaksikas kroppa ja ruskeet silmät.
Green_Stanley
01.2. 22:32:16
viesti 49 / 91
Enpä usko, että kukaan läskiin rakastuu, you know. Lihavaan ihmiseen ehkä.
_niiskuneiti
01.2. 22:34:45
viesti 50 / 91
kyllä voi.
funkie
01.2. 22:35:11
viesti 51 / 91
joo voi, mutta harva teiniikäinen poika on aivotoiminnaltaan niin kypsä, että näkisi ulkonäön ohi.riippuu ihan pojan iästä. jos suoraan sanotaan niin yläasteella turha toivo, koska sillon on se kaverihierarkia niin tärkeä että muulla ei juuri ole väliä. mutta sen jälkeen.KYLLÄ TOTTAKAI!

toisaalta hyvin monet normaalipainoiset tytöt on toisten tyttjen mielestä läskejä, mutta poikien mielestä laihoja. voi kuulostaa typerältä mutta ihan tosi ilmiö...
itseäni olen aina pitänyt aika isona, mutta miehiltä olen aina kuullut olevani taskukokoa :D
slow
01.2. 22:35:36
viesti 52 / 91
jos toiseen ihastuu/rakastuu oikeen paljon niin en usko että koko merkkaa loppupeleissä mitään!
_niiskuneiti
01.2. 22:41:41
viesti 53 / 91
olen itse kyllä tyttö, mutta pidän enemmän lihavista ihmisistä kuin laihoista. en tiedä vaikuttaako se asiaan, että äitini ja veljeni ovat ylipainoisia, mutta kuitenkin <:
Darinna
01.2. 22:58:33
viesti 54 / 91
Kysytäänpä; oletteko ihastunut/rakastunut lihavaan ihmiseen?

-olen
Mufloni
01.2. 23:05:10
viesti 55 / 91
huom, LIHAVA, siis ei tukeva, vaan että kunnolla laardi tirskuu, hiki virtaa ja hengitys pihisee tuskaisesti kahden rappusennnousun jälkeen?
nall3
01.2. 23:10:40
viesti 56 / 91
ihan sama kuin viestissä 15!
kuullosti iha ku oisin tite kirjottanu ton. eli samaa mieltä :)
alexandra84
01.2. 23:26:58
viesti 57 / 91
kyllä jotkut tykkäävät läskeistä. mutta itse en seukkaisi minkään ryhävalaan kanssa, eivät sytytä. ja toki luonne on tärkeä, mutta miksi ottaa ruma ja kiva luonteinen, jos hyvännäköisiä ja kivaluonteisiakin on tarjolla.
muumim4mma
01.2. 23:29:16
viesti 58 / 91
oletteko ihastunut/rakastunut lihavaan ihmiseen?

-En.
P33l0
01.2. 23:39:03
viesti 59 / 91
"Mutta voiko läskiin tyttöön/poikaan ihastua/rakastua?"

Ei tietenkään, mitäs sitä itsestäänselvyyksiä kyselemään.
Mariabella
01.2. 23:47:08
viesti 60 / 91
"Monet kaverit ei oo vieläkään ymmärtäny, että ulkonäkö ei vaan oo tärkein asia."

Minullakin eräs kaveri, joka on kovasti pitkähiuksisten hevareiden perään. Täysi-ikäisenäkin on vielä innoissaan ihanan pitkistä hiuksista ja muuten vaan niin komeista jätkistä/miehistä. Musta tuntuu että se haluis seurustella vain (hyvän) ulkonäön kanssa.. En muista monta suhdetta sillä on ollut, todella monia lyhyitä kyllä mutta vain yksi n.1,5v mittainen jätkän kanssa, joka luultavasti ei vastannut sen ihannetta ainakaan hiusten osalta (lyhyet). Taitaa huomaamattaan ajautua samanlaisiin suhteisiin ja sitten joutuukin pettymään kun ei se söpö kundi olekaan sille yhtään sopiva. Onneksi ei ole mun ongelma, toivon kuitenkin että kamu hoksaa katsella enemmän ympärilleen ja etsii itselleen sopivaa jätkää luonteen perusteella eikä ulkonäön. Yllättyisipä varmasti jos löytäisi itsensä ylipainoisen poikaystävän kainalosta.

Hups, meni hieman offiksi.
Jotta liittyisi edes hieman keskusteluun niin mainitsen, että poikaystäväni on ylipainoinen enkä alussa epäröinyt hetkeäkään ettenkö voisi rakastua. Hän vaikutti aivan ihanalta tyypiltä, ja etenkin suhteen tässä vaiheessa ylipainolla ei ole minulle merkitystä.
Lyra90
01.2. 23:52:05
viesti 61 / 91
Ainakin ennen kuin olin ihastunut nykyiseen ihastukseeni, ajattelin, että se on vähän lihava, mutta ei se nyt niin kovin lihavalta vaikuta.. Vähän ehkä, ainakin aika paljon lihavampi kuin poikaystäväni. Se tosin väittääkin olevansa laiha, ja monet muutkin on sanoneet niin, minusta se on ihan normaali. Nojoo, joka tapauksessa, aluksi olin sitä mieltä, etten voisi tykätä tästä nykyisestä ihastuksestani sen ulkonäön takia. Nyt kuitenkin, kun olen tuntenut sen puoli vuotta, tykkään siitä tosi paljon, kun se on tosi hyvä tyyppi, eikä sen ulkonäössäkään ole mitään vikaa. <3
Gunii
02.2. 00:19:32
viesti 62 / 91
ei voi.
poko
02.2. 00:25:31
viesti 63 / 91
kyllä läskiin voi rakastua miksei voisi?
poko
02.2. 00:26:01
viesti 64 / 91
enkä mä muutenkaan tajuu tota vitun läski kompleksii
Gunii
02.2. 00:26:13
viesti 65 / 91
ei voi. no ehkä jos se on super-rikas ja ostaa mulle kaikkee. sit voisin esittää "rakastuvani".
poko
02.2. 00:29:17
viesti 66 / 91
mä oon täl hetkel ihastunu laihaan mut ennen olin läskimpään. ulkonäköähän sitä aina ekaks kattoo mut tärkeintä on "sisäinen puoli" (sitäpitsi mun ihastus on näppylänaama ja kaikkien kaverieni mielestä ruma mut se jotenki sisäisesti "lumos" mut)
Gunii
02.2. 00:40:46
viesti 67 / 91
poko: oot varmaan ruma.
DamienThorn
02.2. 00:47:15
viesti 68 / 91
Oksettava ajattelutapa, että jokainen lihava on jokaisen mielestä ruma ja heistä kiinnostuakseen pitää katsoa sisimpään <3<3 Oksettavinta tässä se, että monet "läskit" itsekin pitävät itseään automaattisesti ja absoluuttisesti rumina, jolloin kukaan ei voi heidän ulkonäöstään viehättyä. Eipä yllätä, että noin paskalla itsetunnolla voi olla hankaluuksia löytää poikaseuraa.

_PERSOONALLINEN MAKU_! Se on kuin persereikä, jokaiselta löytyy sellainen! Joku pitää läski-Liisaa viehättävänä sisältä kivana. Ei liity rumuus, kun se henkilö ei läski-Liisaa rumana pidä. Pervo-Pentti voi kiinnostua Liisasta pelkästään hänen ulkonäkönsä takia. Vihaa hänen sisustaan, mutta on niin hulluna hänen ulkokuoreen, ettei voi pitää näppejään erossa.

Tähän vielä ulkonäköön tottuminen ja ihastuksen tuoma "illuusiokorotus", eli kun toisen sisukseen ihastuu, ulkonäkö nousee automaattisesti paremmaksi (sama toki toisinpäin).

Eli sen sijaan että puhutte mitään paskaa "sisimpään katsomisesta" ja "häntä ei kiinnosta ulkonäkö <3" tyyliin, niin ymmärtäkää, että jotkut viehättyvät myös ulkoisesti niistä lihavista. Itseasiassa pitäisin aika idioottimaisena kenenkään läski-Lissun seurustella pojan kanssa, joka ei heidän ulkonäöstään pidä.

Läski-Lissun on toki hankalampi löytää hänen ulkonäköään kuolaava henkilö kuin Missi-Mirkan, mutta kun ei tarvitse löytää miljoonaa kuolaajaa, loppujen lopuksi yksi sopiva riittää.
Gunii
02.2. 00:52:06
viesti 69 / 91
Damienin sosiaalipropagandaa taas. Sano yksikin läski ihminen, joka on fyysisesti viehättävä. ei kukaan.

läski-Liisa voi olla viehättävä vain amis-Antin mielestä, koska amis-Antti on kyllästynyt olemaan yksin ja pillutta, joten olettaa että läski-Liisalta heruu helposti.

Missi-Mirkan on siis miljoona kertaa helpompi löytää unelmiensa mies, toisinkuin läski-Liisan, joka rupeaa elättelemään rakkauden toiveita jokaisesta vastaantulevasta lyhtypylväästä.
DamienThorn
02.2. 00:57:33
viesti 70 / 91
Gunii: Kenen mielestä? Jos sinä et pidä yhtäkään lihavaa viehättävänä, sitten et pidä. Ei siinä ole sen kummempaa, en minäkään mustaihoisista viehäty.

Mutta kun sinä tai minä ei ole kaikki maailman miehet ja on olemassa useampi kuin yksi (tai yleinen) maku.

"läski-Liisa voi olla viehättävä vain amis-Antin mielestä, koska amis-Antti on kyllästynyt olemaan yksin ja pillutta, joten olettaa että läski-Liisalta heruu helposti."

Näin toki käy helposti, etenkin jos läski-Lissu typeryyttään luulee olevansa jokaisen mielestä ruma ja on valmis hyväksymään ensimmäisen vastaantulijan, joka hänelle huomiota osoittaa.

"Missi-Mirka n on siis miljoona kertaa helpompi löytää unelmiensa mies, toisinkuin läski-Liisan, joka rupeaa elättelemään rakkauden toiveita jokaisesta vastaantulevasta lyhtypylväästä."

Ja Uraputki-Urken on miljoona kertaa helpompi löytää töitä kuin sinun, mutta silti löydät vielä siedettävän duunipaikan.

Siinä vaiheessa kun yleinen flaksi ei käy, pitää etsiytyä niiden seuraan, jotka jo etukäteen tietää tykkäävän ulkonäkötyypistä. Jos miljoonalla kettingillä lävistetty punkkari ei tahdo saada romanttista seuraa, kun eivät pidä hänen ulkonäöstään, niin jollain bm-foorumilla pörrätessä johan löytyy kiinnostavia. Sen kun poimii niistä itselleen parhaan, aivan kuten Missi-Mirka tekee kadulla.

Läski-Lissu taas voi suunnata vaikka www.fatlover.com osoitteeseen nappaamaan jonkun kivan miekkosen. Tosin normaali suomalainen Läski-Lissu joutuisi lihottamaan 100 kiloa lisää, että alkaisi kelpaamaan.
poko
02.2. 00:58:35
viesti 71 / 91
"poko: oot varmaan ruma."

sun mielestäs varmaan olenki mut mä oon sen verran oppinu ettei tollasen vittumaisen kusipään mielipidettä kannata ottaa huomioon. ja mä en sano sua kusipääks koska sanot mua rumaks vaan siks et sun mielipiteet on perseestä.
Gunii
02.2. 01:03:11
viesti 72 / 91
DamienThorn: Lihavien ihmisten keskinäinen lisääntyminen tulisi kieltää lailla! Lihavat ihmiset saavat lihavia lapsia, vaikka ei tämä aina olekkaan geeneissä, ei lapselle tule olemaan mitään paineita painostaan kotonaan, joten tämä tulee syömään huomattavasti liikaa ja kun lapsen isi on nii läski, että ei jaksa viedä lastansa edes urheilemaan niin käytännössä lapsi on jo siinä vaiheessa tuomittu kärsimään ylipainosta.

poko: olen ylpeä, että sain sinun rumassa naamassa aikaan inhon väreitä.
connie
02.2. 01:03:33
viesti 73 / 91
Minä olen kerran tavannut erittäin viehättävän lihava naisen. Rinnat olivat valtavat, siis aivan käsittämättömät. Hän meikkasi ja pukeutui hyvin tyylikkäästi. Hän tiesi itsekkin, että näyttää hyvältä kiloista huolimatta ja siksi oli niin saakelin upea ilmestys. Todella näyttävä, ja olen varma että hänellä olisi miehiä joka illalle, jos haluaisi niin.
poko
02.2. 01:04:45
viesti 74 / 91
"poko: olen ylpeä, että sain sinun rumassa naamassa aikaan inhon väreitä."

sä saat mun nauramaan, vaan silti sua vihaan, et ole ainoa. kaikki ihmiset saa elää pidit niistä tai et minkä ne ny sille voi et ne on läskejä?
Gunii
02.2. 01:08:01
viesti 75 / 91
poko: ne voisivat käydä useammin lenkillä ja laihduttaa. Minua ei kiinnosta ylipainoisten Amerikkalaisten tekemät tutkimukset siitä, että ylipaino johtuu rauhasvioista. Se on vain huijausta saadakseen Amerikan läskit tuntemaan olonsa paremmaksi itsestään.
poko
02.2. 01:10:56
viesti 76 / 91
amerikan läskit on usein paskapäisiä natseja ja todellisia vittupäitä mutta suomessa on kyllä sellasiaki jotka ei sille mitään voi. tai ehkä voiski, mut kyl joku silti voi niihin ihastua.
Gunii
02.2. 01:13:17
viesti 77 / 91
poko: Olet globalisaation ruma uhri.
alexandra84
02.2. 01:13:25
viesti 78 / 91
"mutta suomessa on kyllä sellasiaki jotka ei sille mitään voi."

miksi? onko ne niitattu sohvaan?
Gunii
02.2. 01:16:30
viesti 79 / 91
alexandra84: niitit eivät läskiä pitele. Komeroon jättäminen sidottuna nippusiteisiin on mielestäni osuvampi vertaus.
poko
02.2. 01:17:05
viesti 80 / 91
"poko: Olet globalisaation ruma uhri."

vittu sä oot tyhmä. rumuudellaki on sulle niinku väliä kaunis tai ruma mitä vitun väliä sellane ajattelu vaa pilaa ihmiset.

"miksi? onko ne niitattu sohvaan?"

tarkotin lähinnä et ne on syntyny sellasina, kai ne vois laihduttaa mut ei ne oo niitä läskejä halunnu. ja voi joku niihin ihastua.
niiskuli
02.2. 01:19:00
viesti 81 / 91
"tarkotin lähinnä et ne on syntyny sellasina"

Ei kukaan synny laskina?
poko
02.2. 01:20:06
viesti 82 / 91
ehkei synny mut sen vanhemmt on läskejä niin se kasvaa läskipalloks
alexandra84
02.2. 01:20:41
viesti 83 / 91
"tarkotin lähinnä et ne on syntyny sellasina, kai ne vois laihduttaa mut ei ne oo niitä läskejä halunnu. ja voi joku niihin ihastua"

kukaan ei synny läskinä. jos vanhemmat lihottavat pennun,se voi laihduttaa. ainoa todellinen syy "pakko-lihavuuteen" on sairaus, ja heitäkään ei ole kun prosentti näistä sotanorsuista.
poko
02.2. 01:20:45
viesti 84 / 91
tietämättä mitä se tekee
Gunii
02.2. 01:20:50
viesti 85 / 91
poko: tuon kaltaista vastausta pystyinkin odottamaan kaltaiseltasi fyysisesti kuvottavalta ja sosiaalisesti riittämättömältä ihmiseltä, joka on täynnä patoutunutta itsevihaa.
poko
02.2. 01:24:41
viesti 86 / 91
mä oon sellanen muiden mielestä ruma mut oikeesti jos kaikki päätettäis kauneuden perusteella nii tää maailma ois jo kuollu ja niinhän se onki ku tollaset paskapäät täällä liikkuu mä haluisin vaan ettei ulkonäkö ois peruste ja mielummin oon ruma jos mun ei sillon tarvii ajatella niinku sä. ja mä vihaan itseäni, en kylläkään ulkonäön parusteella.
poko
02.2. 01:26:59
viesti 87 / 91
mut mä meen täst nyt pois hyvää yötä kaikille
Gunii
02.2. 01:28:01
viesti 88 / 91
poko: vertauskuvallisesti sanoen, sinä pyydät lottovoittoa, vaikka sinulla ei ole yhtään oikeata numeroa.
Maurikka
02.2. 08:48:09
viesti 89 / 91
Toisilla on sellaiset geenit, että lihovat todella helposti. Kyllä, he voivat tarkkailla syömisiään ja liikkumistaan ja pitää sen asian aisoissa. Mutta joissain elämäntilanteissa voimavarat tulee käytettyä johonkin muuhun kuin oman painonsa tarkkailuun.

Jos on päästänyt itsensä repsahtamaan, voi olla todella vaikea aloittaa laihdutus. Ei, se ei ole mikään oikeutus lihavuudelle, mutta jonkinlaista empatiaa voisi tarjota muut ihmiset, eikä sanoa saamattomaksi läskiksi.
9summer9
02.2. 08:54:28
viesti 90 / 91
mun mielestä läskeihin ei voi ihastua
Silvery
02.2. 08:59:56
viesti 91 / 91
Jokaiseen ihmiseen voi joku rakastua.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Sir Sika

jokuvamppi
02.2. 07:39:49
viesti 1 / 5
Moro, luin täs jotai topiccei pari sekkaa ja huomasin et tääl oli aika paljo joillai jotai huolii. Nii ku oon öh, jotenki nii fiksu nii kokosin FAQin mis vastaan huoliinne. Sticatkaa tää tms.. Jos joku kysymys puuttuu mihi haluutte vastaukse, nii pistäkää tähä editoin myöhemmi. ggty!

Q: Oon liia ruma ja en löydä ketään.
A: Älä pokaa niit hyvännäkösii, kokeile jotai toist rumaa.

Q: Mua masentaa, vihaan itteeni ja haluun kuolla.
A: Go ahed teini, mitä sä tänne whineet. who cares..

Q: Minknäkösist tytöist pojat diggaa???
A: www.celebritysluts.com

Q: Minknäkösist pojist tytöt diggaa???
A: www.celebritysluts.com

Q: Mite ottaa suihi ja nussii?
A: Otat munas suuhus ja pistät kyrväs sisään. Jos oot nii tyhmä ettet tiedä miten tost eteepäi jatkaa, ni kysy partneriltas.

Q: Mun poikaystävä on perseest ja vihaan sitä?
A: Hanki uusi poikaystävä.

Q: En pääse mun exästäni eroon.
A: Hanki toinen pakkomielle.

Q: Voinko olla raskaana, jos nussin eilen kännis jotai jätkää ilma kortsuu?
A: Voit.

Q: Olen 12 vuotias ja en ole vielä seurustellut, oonko normaali?
A: Hyvin mahdollisesti, jos tuota kysymystä ei oteta huomioon.

Q: Meil on kaks vuotta ikäeroo, oonko ihan normaali?
A: Toki.
Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

Sir Sika

Voinko olla raskaana jos..
Ilmianna »
TinkerBell
01.2. 16:41:15
viesti 1 / 36
poika käy vaan pari kertaa sisällä? Kondomia siis ei ollut, ja poika ei tullut. Tää on tapahtunut kaks kertaa. Mut oon kuullu jostai tipoista jotka saattais pistää paksuks? ;o Kokemuksia..:D
Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

Sir Sika

Itsetyydytys + suihku
Ilmianna »
venlaa
01.2. 21:53:47
viesti 1 / 15
Voi jeesus! :D Kokeilin ekaa kertaa elämässäni laskea kraanasta vettä klittaan, en tiedä mitää taivaallisempaa, tuntu ku olisin ollu jossain eri maailmassa. Tätä täytyy alkaa harrastamaan.
br0ken
01.2. 21:54:22
viesti 2 / 15
haha. :DD
candom
01.2. 23:23:03
viesti 3 / 15
mulla tais olla sama reaktio ekalla kerralla :D
Unikorni
01.2. 23:24:58
viesti 4 / 15
No mutta mukavaa, että kerroit. Ajattelinkin juuri, että en saa nukuttua ellen tiedä jonkun naineen vesihanaa.
DaanaSvan
01.2. 23:26:10
viesti 5 / 15
"mulla tais olla sama reaktio ekalla kerralla :D"

Niin mullakin. Vittu että poikaystävä nauroi kun luki mun päiväkirjasta aiheesta.
saral
02.2. 01:24:17
viesti 6 / 15
Minä taas en tuohon hommaan ryhtynyt paria kokeilukertaa kauemmin. Pidän enempi sormipelistä. Mutta mieltymykset kullakin, tärkeintähän se on että tuntee mielihyvää :)
mevaantaas
02.2. 03:24:04
viesti 7 / 15
joo me ollaan siis rakastuttuu toisisiin ni oltii tänää suihkus ja tyydytettii toisii
kaali
02.2. 04:08:07
viesti 8 / 15
En oo koskaan saanu itteeni tyydytettyä. Pitäis ehkä harrastella vähän enemmän. Se ei vaan tunnu minusta yhtään miltään, kun itse koskettelen.
discopallo_
02.2. 11:41:17
viesti 9 / 15
Mä en saa siitä minkää laista nautintoa.
nukke_lapsi
02.2. 11:57:29
viesti 10 / 15
voiks joku hakee noven?
LöLLö
02.2. 11:57:51
viesti 11 / 15
miks on vaikeeta ettii ite?
oliivipoika
02.2. 11:58:58
viesti 12 / 15
Sivuhistorian voi poistaa. Hakekaa itse.
nukke_lapsi
02.2. 11:58:59
viesti 13 / 15
on se vähä vaikeet ku porukat on laittanu eston niil sivuil mis niit on
LöLLö
02.2. 12:01:11
viesti 14 / 15
no voi hellanlettas ehkä sul ei sit oo tarvetta saada semmosta materiaalia mitä on kielletyillä sivuilla.
oliivipoika
02.2. 12:05:17
viesti 15 / 15
Kuule sun vanhemmat ei varmsti ole laittaut jokaiselle seksinovellisivuille estoa.
Olet siis jäänyt kiinni novellejen lukemisista, arvatenkin.
www.itsetyyd ytys.org
www.suomi24.fi (tulla sitten keskustelut->seksi)
www. herkku.net
Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

Sir Sika

Naapuri kaatui portaissa ja iski päänsä lasin läpi.
Kyllä siinä naurettiin koko ilta. Naapurikin kertoi, että ei ole aikoihin sattunut mitään niin hauskaa.
Eikä siinä vielä kaikki. Kun naapuri oli iskenyt päänsä lasista ja oli siinä kontillaan pää rapun ulkopuolella, homokoira tuli ja nussi naapuria perseeseen. Vieläkin muistan kun naapuri naurun siinä tilanteessa.
Se on se tilannekomiikka.    
:lach: :lach: :lach: :lach: :lach: :lach: :lach: :lach: :lach: :lach:
Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

=Juku=

kauneushan on katsojan korvassa?

Äitini yritti kaupitella ajatusta, että on tehtävä valintoja kauneuden alttarille
Joko kasvot tai perse!

niinhän se on!

Me first (rules of traffic)

dartvader

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview