News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Läheisin joka sulta kuollut?

Started by Sir Sika, Thu 02.02.2006 10:25:12 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sir Sika

muutama asiaton vastaus muut ihan asiallisia

mum marsu :'( itkin oikeesti jotai kaks päivää ja villtelin sen jälkee :( oli vaan nii paha olla.

hamsteri... olin just tosi vihanen ja menin taas sen häkille ottaa sen syliin et saisin itkee rauhassa sen kanssa ja huomasin ettei se enää liiku ja aloin huutaa ja itkee ja mutsi jonka kanssa olin just tapellu tuli rauhottaa mua...

multa ei oo kuollu ketään todella läheistä, läheisin on varmaan ollu kilpikonna, joka meillä oli.. oon onneksi vielä säästynyt noilta, mutta ei menetyksiltä voi ikävä kyllä säästyä:(
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

paindyyd

mult meni koira, ja pillitin ainaki viiko. se oli pakko lopettaa ku oliki nii vanha :cray:
shit happens in dark, but in light, twice much as dark. children of bodom jyrääää!!! perkele. dont try to spend the spoon, thats impossiple, there is no spoon. VOITTAMATON DIGIMON, NIIN SE ON, MUUTTAMALLA HAHMOAAN, UNELMAT ME VOIDAAN PELASTAA! VOITTAMATON DIGIMON, NIIN SE ON, MAAILMA ME PELASTETAAN, RAKKAUDELLAAAAAA!!!!

Memme

Pienenä itkin monien kissojen perään, mutta ensimmäinen kunnon "lemmikkieläin- itku" oli se kun Jami koirani nukutettiin..  :cray:

Ihmisistä kahta ikävöin suuresti..
Serkkuni kuolema (miespuolinen..ihan vaahtosammuttimista asti yhessä). Kävin katsomassa monesti KYSissä letkuissa..  :sorry:
Oli mua 11kk vanhempi.

Ja maailman parhain ystävä joka losautti takaraivon seinälle omalla kotipaikallaan..   :sorry:
(olis täyttänyt kahden päivän päästä 34v).
On muuten tällähetkellä niin jumalaton ikävä kumpaakin, siksi ei meinaa unikaan tulla.
(eikä sitten mitenkään välttämättä tarvii rueta vittuilemaan tästä mulle)  :nope:

nyyyps

Mummo.
Hymyilin siunaamisen ja maahan laskemisen, ku hällä oli viimeinki rauha ja kivut pois.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Ruutupaitarakastaja

NaiNeN

Mummo  :jees:

Ohan nuita lemmikkejä jo melkonen lauma, joita oon kaipaamaan jääny, mutten viittis niitten takia ittiäni viillellä ku en mummonkaan  :think:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Kastori

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview