News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Playstation 3

Started by peter, Fri 17.11.2006 10:56:32 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kenny

ja eihän tossa ps3 :ssa ole sen parempia ominaisuuksia kuin xlaatikko 360:ssä   :think:

ja kuinkahan paljon tohon koneeseen on saatavana pelejä heti julkaisupäivänä   ::nsmoke

peter

#11
Quote from: kenny on Fri 17.11.2006 16:55:21 (UTC+0200)
ja eihän tossa ps3 :ssa ole sen parempia ominaisuuksia kuin xlaatikko 360:ssä   :think:

ja kuinkahan paljon tohon koneeseen on saatavana pelejä heti julkaisupäivänä   ::nsmoke
Onhan siinä vakiona tämä blu-ray asema  :jepso:

kenny


Turkale

Ja tuohon pleikkaan taitaapi käydä normaalit kiintolevytkin, toisin kuin laatikkoäksään.
Muutenkin luottaisin enemmän Sonyn laitteeseen kuin Microsoftin viritelmään, jos olisin jotain pelikonetta ostamassa..

furioso

Quote from: Tuomari on Fri 17.11.2006 16:40:45 (UTC+0200)
Ei ole mitään, mitä kymmentä minuuttia kauemmin jonottaisin.. ::smoke Paitsi jos jossain jaetaan ilmaista viinaa  ::hihsmoke
sulla on mun luonto.. ::hihsmoke


DemonLemon

No Huhhuh.... Mulla on vanha kunnon ps 1 :p Ei sen enempää tarvi kun himottaa pelata.
Voi noita hulluja todennäköisesti siellä on aikamoinen tungos myös kun laite tulee suomeen. :jepso:

DemonLemon

Quote from: Turkale on Fri 17.11.2006 18:07:20 (UTC+0200)
Ja tuohon pleikkaan taitaapi käydä normaalit kiintolevytkin, toisin kuin laatikkoäksään.
Muutenkin luottaisin enemmän Sonyn laitteeseen kuin Microsoftin viritelmään, jos olisin jotain pelikonetta ostamassa..

No Tuossa ollaan aivan samaa mieltä. Ensinmäisenä päivänä oli mennyt linjat tukkoon xbox 360 Tukipalvelusta laitevirheiden ynms kanssa.
Microsoft Ilmoitti asiasta itse nettisivuillaan kuukausia sitten.  :lach:

Nuuka

Varmaan jossain vaiheessa tulee itsellenikin hankittua, mutta minä kyllä maltan odottaa että hintakin ehtii vähän laskea. Itse pidän enemmän pleikkareista kun GTA:t tulee eka niille. ::smoke
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

paavo

Quote from: furioso on Fri 17.11.2006 18:17:36 (UTC+0200)
Quote from: Tuomari on Fri 17.11.2006 16:40:45 (UTC+0200)
Ei ole mitään, mitä kymmentä minuuttia kauemmin jonottaisin.. ::smoke Paitsi jos jossain jaetaan ilmaista viinaa  ::hihsmoke
sulla on mun luonto.. ::hihsmoke
Pakko peesata. ::hihsmoke

paavo

Jenkit on aivan sekaisin tuosta pleikasta, melkein kansalliskaarti jo hillitsemässä noita hörhöjä, mustapörssi kukoistaa...

Ongelmiakin on ilmenny, ei kuulemma toistakaan vanhoja levyjä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview