Keskustelua Hifilaitteista...

Started by jiidee, Wed 29.11.2006 12:17:41 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

jos haluaa suht hyvää laatua ni saturaisen taitaa joutua laittamaan tiskiin että saa kunnolliset... ihan pariin kymppiin ei vielä saa kotiin mitään kunnollista  :think:
Carpe Natem

PajakkiVasseli.com

Kyllä mä sen muutaman kympin yli satasen oon valmis laittamaan. :jepso:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Jarre

Sillä saa jo hyvät... kun vielä vähän kattoo että mistä ostaa ettei ihan prismasta tms kun nuissa se hinta on aina vähän korkeempi  :think:
Carpe Natem

PajakkiVasseli.com

Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

PajakkiVasseli.com

JBL referencet kesti huikeat kaksi päivää.Menin koulun jälkeen experttiin ja tokaisin,etten kehtaa rumasti sanoa,mutta onpahan ihan vitun paskat kuulokkeet.Myyjä alko nauramaan,ja tarjos pikku välirahalla Sennheiserin rs 170 kuulokkeita.Ei tarvinnut paljon miettiä maksanko muutaman kympin.Näiden ovh 199e.Ja niin.....soi muuten hyvin. ::hihsmoke

kenny

Quote from: passeli on Wed 05.09.2012 16:47:50 (UTC+0300)
JBL referencet kesti huikeat kaksi päivää.Menin koulun jälkeen experttiin ja tokaisin,etten kehtaa rumasti sanoa,mutta onpahan ihan vitun paskat kuulokkeet.Myyjä alko nauramaan,ja tarjos pikku välirahalla Sennheiserin rs 170 kuulokkeita.Ei tarvinnut paljon miettiä maksanko muutaman kympin.Näiden ovh 199e.Ja niin.....soi muuten hyvin. ::hihsmoke

Meinasin samoja kuulokkeita sulle ehdottaa   :jepso:  Itselä on myös ja olen tykännyt.
Vertailin eri valmistajien langattomia kuulottimia ja noi miellytti omaa korvaa.
Sen jälkeen vertasin sennheiserin malleja vielä langallisten ja kalliimpien mallien kanssa, ennen kuin tein ostopäätöksen.

paavo

Kuulokkeet taitaa liittyä asumismuotoon, ainakin minä voin kuunnella riittävillä voimakkuuksilla.

Pojalle hommasin logitechin parhaat pelikuulokkeet mikillä, se tarvitsi niitä.

nyyyps

Quote from: paavo on Sat 22.09.2012 20:54:16 (UTC+0300)
Kuulokkeet taitaa liittyä asumismuotoon, ainakin minä voin kuunnella riittävillä voimakkuuksilla.

Pojalle hommasin logitechin parhaat pelikuulokkeet mikillä, se tarvitsi niitä.
Mie en piä tästä kerrostaloasumisesta, kun olen semmonen tyhmä meteliteini, että soitan musiikkia lujalla. Täällä ei voi, varsinki kun yläkerran naapureilla on vavva. ::lsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

PajakkiVasseli.com

Quote from: kenny on Sat 22.09.2012 20:46:18 (UTC+0300)
Quote from: passeli on Wed 05.09.2012 16:47:50 (UTC+0300)

Meinasin samoja kuulokkeita sulle ehdottaa   :jepso:  Itselä on myös ja olen tykännyt.
Vertailin eri valmistajien langattomia kuulottimia ja noi miellytti omaa korvaa.
Sen jälkeen vertasin sennheiserin malleja vielä langallisten ja kalliimpien mallien kanssa, ennen kuin tein ostopäätöksen.
Enpä ole näistä hirveästi valittamista löytänyt. :good:

The Änes

Vähän miettiny että tilaisko tälläisiä kaks kappaletta ja tälläis sohvaan kiinni :think:
http://www.ljudia.fi/hifi-kotiteatteri-s82107/kaiuttimet-s82110/subbarikaiuttimet-c16241/sinus-live-basspump-iii-8ohm-p342028/

Onkos kenelläkään kokemusta noista persetäryistä muuten? :bounce:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview