News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Liika masturbointi on pahasta

Started by Masa, Thu 09.02.2006 20:19:31 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Speedy

Masturbointi on todella kivaa  :jepso: . Itse pidän sitä lähes harrastuksena (olen 20v miäs) ja olen jopa riippuvainen... Keskimäärin vetelen tumppuun noin 10 kertaa viikossa. Masturboida ei koskaan voi liikaa :D . Tänäänkin jo 4 kertaa menny 18 tuntiin. Aivan mahtavaa touhua tämä...  :blink:

Huomenna lähden Espanjaan viikoksi. En tiedä sitten miten siellä kestän kun en kehtaa siellä vedellä käteen kun siel ei jää ns. "omaa aikaa" kun porukalla koko ajan ollaan jossain päin menossa pitkin costa del solia joka päivä.  :nope:

nyyyps

Quote from: Speedy on Mon 19.07.2010 22:22:01 (UTC+0300)
Masturbointi on todella kivaa  :jepso: . Itse pidän sitä lähes harrastuksena (olen 20v miäs) ja olen jopa riippuvainen... Keskimäärin vetelen tumppuun noin 10 kertaa viikossa. Masturboida ei koskaan voi liikaa :D . Tänäänkin jo 4 kertaa menny 18 tuntiin. Aivan mahtavaa touhua tämä...  :blink:

Huomenna lähden Espanjaan viikoksi. En tiedä sitten miten siellä kestän kun en kehtaa siellä vedellä käteen kun siel ei jää ns. "omaa aikaa" kun porukalla koko ajan ollaan jossain päin menossa pitkin costa del solia joka päivä.  :nope:
Toivottavasti edes jonkun pukukopin löydät, johon sujahtaa pikaiselle hanskalle. :good:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Pokerface

[:]Kylkiluu[:]

Örtzi

Vittu mela kouraan jo lentokoneessa. Luonnollinen asiahan tuo.  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Speedy on Mon 19.07.2010 22:22:01 (UTC+0300)

Tää tyyppi on löytänyt kyllä täysin oikean foorumin kertoakseen asiansa  :lach:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview