News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Kinkku

Started by Kastori, Mon 18.12.2006 18:28:50 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Örtzi

Itse saa just sellaisen kun haluaa. Jokainen osa sinapin valmistuksen, vinkkejä löytyy ja ainut mikä rajoittaa on oma halu kokeiluun. Pätee kyllä aika monessa muussakin asiassa..  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

kenny

Quote from: Örtzi on Fri 25.12.2009 00:18:42 (UTC+0200)
Itse saa just sellaisen kun haluaa. Jokainen osa sinapin valmistuksen, vinkkejä löytyy ja ainut mikä rajoittaa on oma halu kokeiluun. Pätee kyllä aika monessa muussakin asiassa..  :psp:

Kyllä meillä muutenkin pruukataan tehdä kaikki ruuat alusta asti itse   :jepso:  ei kunnon kotiruokaa mikään voita

Örtzi

Quote from: kenny on Fri 25.12.2009 00:28:31 (UTC+0200)
Quote from: Örtzi on Fri 25.12.2009 00:18:42 (UTC+0200)

Kyllä meillä muutenkin pruukataan tehdä kaikki ruuat alusta asti itse   :jepso:  ei kunnon kotiruokaa mikään voita
Mä tein oikeestaan kaiken itse. Salaatin kastike tuli pullosta, rosollin ei. Kalat savustin , laatikot rosollit jne tein itse. . Onhana siinä hommaa, mutta jtenkin tuntuu paremmalta kun on itse jaksanut eikä ole pelkästään mikron kautta ruokkinut. Toki, en mä lanttuja sun muita kasvattanu, sen verran kauppaa käytin, tarve-aineet pitää saada. Jos jaksan kasvimaan keväällä tehdä, niin noistakin iso osa on sitten omasta maasta.  :jees:
Mä tykkään kokata.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Arathon

Oli hyvää  :jepso: Ja leivän päälle huomenna...tai siis tänään
Tule hyvä kakku.

maija

Quote from: paavo on Thu 24.12.2009 20:30:52 (UTC+0200)
Neilikoista jäi paha maku.
Katselin netistä ohjeita, joissa käskettiin tökkiä ne ennen kuorrutuksen kuumennusta. Se oli virhe.

Äsken maistelin sitä ja nyt se on ihan hyvää, raavin neilikat vittuun heti hoksattuani mokan.
Samalla lähti osa sinappihuntua :sorry:

En laita koskaan neilikoita, sinappi ja korppujauho riittää...  :jepso: Koristeeksi riittää potkan ympäri kiedottu folionpala ja siihen rusetti  :jepso:
Poika kysyi, miks kinkku pitää kuorruttaa, mut ymmärsi heti kun näki miltä se näytti nahan poiston jälkeen  ::hihsmoke

Mr.Lagavulin

Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Memme

Täällä on syöty silleen ettei tule minkään nälöistä ähkyä. Ei ahdeta liikaa  :nopsu:
Saattaa laatikkoruuat jutella yöllä peiton alla..  :jepso:

nahkaparturi

So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

NaiNeN

Ihanaa, taaskaan ei tartte kinkkua ostaa  :jippii:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview