Autovideot...

Started by jiidee, Mon 25.12.2006 16:41:20 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Örtzi

Strömbergin kaasarit pitää hyvin säätönsä  :psp: joskus jopa kolmekin kilometriä.  :jees:
Onhan Fordilla ja ruotsalaismerkeillä ollut synteesiä jo pitkän aikaa. Esim. minkäs tehtaan v4- kone oli 96 saabissa? Tai minkä merkin dieseleitä volvo ihan viimevuosiin asti on käyttänyt? Mille pohjalevylle s40 on rakennettu?.. Välillä sitten toisinkinpäin.  :jees:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


nyyyps

Quote from: Jäsen Ö on Sat 15.08.2009 11:44:43 (UTC+0300)
Strömbergin kaasarit pitää hyvin säätönsä  :psp: joskus jopa kolmekin kilometriä.  :jees:
Onhan Fordilla ja ruotsalaismerkeillä ollut synteesiä jo pitkän aikaa. Esim. minkäs tehtaan v4- kone oli 96 saabissa? Tai minkä merkin dieseleitä volvo ihan viimevuosiin asti on käyttänyt? Mille pohjalevylle s40 on rakennettu?.. Välillä sitten toisinkinpäin.  :jees:
Ja matukathan on kans samassa ringissä pyörineet, samaa pohjalevyähän neki ovat käyttäneet pitkään jo. :jepso:
Ja silti en sulata lolvon konetta RS-vokuksessa. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Pokerface

Quote from: Jäsen Ö on Sat 15.08.2009 11:44:43 (UTC+0300)
Esim. minkäs tehtaan v4- kone oli 96 saabissa? Tai minkä merkin dieseleitä volvo ihan viimevuosiin asti on käyttänyt? Mille pohjalevylle s40 on rakennettu?.. Välillä sitten toisinkinpäin.  :jees:
Fordin, volkkarin ja mitsun

Örtzi

Quote from: Pokerface on Sat 15.08.2009 12:21:58 (UTC+0300)
Quote from: Jäsen Ö on Sat 15.08.2009 11:44:43 (UTC+0300)
Esim. minkäs tehtaan v4- kone oli 96 saabissa? Tai minkä merkin dieseleitä volvo ihan viimevuosiin asti on käyttänyt? Mille pohjalevylle s40 on rakennettu?.. Välillä sitten toisinkinpäin.  :jees:
Fordin, volkkarin ja mitsun
Itse-asiassa Ford, VW (s40 ford/psa), Ford.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Pokerface

Quote from: Jäsen Ö on Sat 15.08.2009 12:33:35 (UTC+0300)
Quote from: Pokerface on Sat 15.08.2009 12:21:58 (UTC+0300)
Quote from: Jäsen Ö on Sat 15.08.2009 11:44:43 (UTC+0300)
Esim. minkäs tehtaan v4- kone oli 96 saabissa? Tai minkä merkin dieseleitä volvo ihan viimevuosiin asti on käyttänyt? Mille pohjalevylle s40 on rakennettu?.. Välillä sitten toisinkinpäin.  :jees:
Fordin, volkkarin ja mitsun
Itse-asiassa Ford, VW (s40 ford/psa), Ford.
Vanhempi s40 on samalla pohjalevyllä/alustalla kuin mitsu carisma   :jees:

Örtzi

Quote from: Pokerface on Sat 15.08.2009 13:05:06 (UTC+0300)
Quote from: Jäsen Ö on Sat 15.08.2009 12:33:35 (UTC+0300)
Quote from: Pokerface on Sat 15.08.2009 12:21:58 (UTC+0300)
Quote from: Jäsen Ö on Sat 15.08.2009 11:44:43 (UTC+0300)
Esim. minkäs tehtaan v4- kone oli 96 saabissa? Tai minkä merkin dieseleitä volvo ihan viimevuosiin asti on käyttänyt? Mille pohjalevylle s40 on rakennettu?.. Välillä sitten toisinkinpäin.  :jees:
Fordin, volkkarin ja mitsun
Itse-asiassa Ford, VW (s40 ford/psa), Ford.
Vanhempi s40 on samalla pohjalevyllä/alustalla kuin mitsu carisma   :jees:
Periaatteessahan tuo on kokonaan mitsun ja volvon yhteistyön lopputulos. Sekä Carisma, että vanha s40. Vuoteen -2004
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Señorita iCola

#436
Quote from: omglolnoob on Sat 15.08.2009 11:47:18 (UTC+0300)
Quote from: Jäsen Ö on Sat 15.08.2009 11:44:43 (UTC+0300)
Strömbergin kaasarit pitää hyvin säätönsä  :psp: joskus jopa kolmekin kilometriä.  :jees:
Onhan Fordilla ja ruotsalaismerkeillä ollut synteesiä jo pitkän aikaa. Esim. minkäs tehtaan v4- kone oli 96 saabissa? Tai minkä merkin dieseleitä volvo ihan viimevuosiin asti on käyttänyt? Mille pohjalevylle s40 on rakennettu?.. Välillä sitten toisinkinpäin.  :jees:
Ja matukathan on kans samassa ringissä pyörineet, samaa pohjalevyähän neki ovat käyttäneet pitkään jo. :jepso:
Ja silti en sulata lolvon konetta RS-vokuksessa. :psp:
Se on nykyään vitun kallista tehdä kokonaan uusi moottori kokonaan alusta, voortin euroopan valikoimasta kun ei tarpeeksi tehokasta myllyä keulalle löydy niin pitää sitten lainata tytäryhtiöltä. Luulisin että kuitenkin aika paljon on vulvankin moottorin suunnittelussa ollut voortin väkeä mukana, rahoineen. Tietysti jos ei miellytä niin saahan sinne viskata vaikka kahen litran zetecin keulille ja laittaa kylkeen kolmosen kautta nelosen puhaltimen, mutta ei mahda kovin montaa vihellystä kestää  :psp: Tai ottaa jostain mussesta tai f-sarjasta veekasin ja viskaa pellin alle, helppo homma.
Eihän tuo vulvan vitoskone mikään paras mylly ole saati äkäisin, mutta on tuota vissiin sen verran piristelty että alkaa liikkumaan tarpeeksi etuvedolle.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Señorita iCola

V8 Ford Focus vs. Roush Mustang ei oo tuolla ameriikoissa ihan tavatonta laittaa veekasipataa pienempäänkään autoon, ja hyvin tuntuu liikkuvan  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

jp77

Quote from: Icola on Sat 15.08.2009 17:51:21 (UTC+0300)
ei oo tuolla ameriikoissa ihan tavatonta laittaa veekasipataa pienempäänkään autoon, ja hyvin tuntuu liikkuvan  :psp:

... ja suomessa sitten kaikki kiva aina kielletään.  :kerpele:

-teme-

Quote from: jp77 on Sat 15.08.2009 20:02:36 (UTC+0300)
Quote from: Icola on Sat 15.08.2009 17:51:21 (UTC+0300)
ei oo tuolla ameriikoissa ihan tavatonta laittaa veekasipataa pienempäänkään autoon, ja hyvin tuntuu liikkuvan  :psp:

... ja suomessa sitten kaikki kiva aina kielletään.  :kerpele:

Näin se vaan on....suomi on p**ka maa ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview