News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

iJob

Started by D-ude, Wed 03.01.2007 09:29:58 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lexa

Outoa... Oletko jonkin suodattimen takana?
shack on vähän outo tapaus niiden kanssa,
jotkut kuvat toimii, toiset ei... :think:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Örtzi

Ihan kotosalla. Ja kyllä muita shack-kuvia näkyy. Eipä ole ennen ollu ongelmaa. Nyt olen kyllä laitellu konetta uusiksi, hajos viime perjantaina kovalevy, 160 gigaa tavaraa ja puolentoista vuoden aikana kertyneet asetukset tuhka tuuleen.  :kerpele: :angry:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

D-ude

Quote from: örtzi on Wed 03.01.2007 12:28:22 (UTC+0200)
Ihan kotosalla. Ja kyllä muita shack-kuvia näkyy. Eipä ole ennen ollu ongelmaa. Nyt olen kyllä laitellu konetta uusiksi, hajos viime perjantaina kovalevy, 160 gigaa tavaraa ja puolentoista vuoden aikana kertyneet asetukset tuhka tuuleen.  :kerpele: :angry:

Nooh..
Et menetä mitään. kukapa se haluaisi hankkia laitetta jotakuunnellessa vierovaimot ottais poskeen. senku vain vaihtas kappaletta ja imu tulee rytminmukaan perässä :think:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Örtzi

Quote from: D-udeson on Wed 03.01.2007 12:30:16 (UTC+0200)
Quote from: örtzi on Wed 03.01.2007 12:28:22 (UTC+0200)

Nooh..
Et menetä mitään. kukapa se haluaisi hankkia laitetta jotakuunnellessa vierovaimot ottais poskeen. senku vain vaihtas kappaletta ja imu tulee rytminmukaan perässä :think:
Nyt alkaa sitten tosissaan verenpaine nousemaan.  :angry:

Örtzi

no nyt tupsahti näkymään. Pitää kai ostaa laite jos mainos paikkansa pitää..

jiidee

Jo mä ihmettelinkin miestä se naisten kiinnostus mun sepalusta kohtaan tuli heti kun laitoin napit korville.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

D-ude

Quote from: jiidee on Wed 03.01.2007 16:06:49 (UTC+0200)
Jo mä ihmettelinkin miestä se naisten kiinnostus mun sepalusta kohtaan tuli heti kun laitoin napit korville.
:serlokki:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

jiidee

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

jalkapuoli

Quote from: D-udeson on Wed 03.01.2007 17:11:45 (UTC+0200)
Quote from: jiidee on Wed 03.01.2007 16:06:49 (UTC+0200)
:serlokki:
eli asia on testattu siis jo ??  :blink:    :good: :good:
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview