News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

Veljekset ajelulla !

Started by PerjantaiPuli, Mon 08.01.2007 00:31:56 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Diver

Quote from: tilpehööri on Wed 10.01.2007 22:27:08 (UTC+0200)
meille oli ostettu joku iso vempele, mahduin laatikkoon vielä 6 vuotiaana  :sorry:

Quote from: kenny on Wed 10.01.2007 22:24:10 (UTC+0200)
sanoin isälle, että en jaksa enää juosta ympyrää...  ja se uhkas naulata myös toisen jalan lattiaan    :sorry:
:lach:  :lach:  :lach:

:lach: :lach:

PerjantaiPuli

Meillä oli veljesten kesken vaan yks lelu, rautakanki, mutta sitäkään ei saanut väännellä kun isän piti saada heinäseipäille tehtyä reikiä peltoon  :cray:

Sit sain tingittyä toisen lelun , metrin pituisen ratakiskon pätkän. Se oli tasan metrin , koska isä sano että jos se on alle niin hävität sen ja jos se on yli niin sie taivutat sen  :cray:

nyyyps

Tämä tarina on tosi:
Minulla ei lapsena ollut hiekkalaatikkoa. Minulla oli sanko, lapio ja kurahousut, navetan takana oli lampaansontatunkio.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

D-ude

Quote from: omglolnoob on Thu 11.01.2007 12:53:06 (UTC+0200)
Tämä tarina on tosi:
Minulla ei lapsena ollut hiekkalaatikkoa. Minulla oli sanko, lapio ja kurahousut, navetan takana oli lampaansontatunkio.
luomua :think:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Örtzi

Quote from: omglolnoob on Thu 11.01.2007 12:53:06 (UTC+0200)
Tämä tarina on tosi:
On ainakin pehmee kaivaa. Meillä oli piha kalliota.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

caseih

meillä ainut lelu oli paperi lappu jonka molemmin puolin luki "käännä" mut siisteydestä kyllä huolta pidettiin alushousutkin vaihdettiin kerranviikossa aina velipojan kanssa keskenään :lach:
Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview