News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Mitä on Vanhasella päässä?

Started by paavo, Sat 13.01.2007 20:35:08 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

caseih

Quote from: paavo on Fri 02.10.2009 22:34:36 (UTC+0300)
Olen maanviljelijän perheestä jne.
En silti ymmärrä  tuota systeemiä ja sitä millaiseksi  se on luotu.
Tukijärjestelmässä olen syvemmällä kuin moni teistä osaa kuvitellakkaan, se lisää kummastustani maatalouspolitiikkaa kohtaan.
Itse rakennusalan yrittäjänä koen syrjintää vastaavassa ylituotantotilanteen aiheuttamassa markkinahäiriössä.

Perseelleen se on mennytkin ihan alusta asti nimittäin tuo Eu politiikka ja tuki systeemi. Itse viljeliänä olen sitä mieltä että palkka pitäisi tulla tehdystä työstä ja sen tuloksesta eikä isoista pinta-aloista ja eläin määristä.
Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

nahkaparturi

Quote from: caseih on Sun 04.10.2009 10:12:25 (UTC+0300)
Tukijärjestelmässä olen syvemmällä kuin moni teistä osaa kuvitellakkaan, se lisää kummastustani maatalouspolitiikkaa kohtaan.
Itse rakennusalan yrittäjänä koen syrjintää vastaavassa ylituotantotilanteen aiheuttamassa markkinahäiriössä.

Perseelleen se on mennytkin ihan alusta asti nimittäin tuo Eu politiikka ja tuki systeemi. Itse viljeliänä olen sitä mieltä että palkka pitäisi tulla tehdystä työstä ja sen tuloksesta eikä isoista pinta-aloista ja eläin määristä.
No ei kai se hyvin voikaan mennä, kun euroopan kokoisen paikan maatalousasioista on päättämässä joku brysselissä siisteissä puvuissa sisällä istuva virkamiesporukka, josta ehkä yksi tai kaksi on nähnyt keski-eurooppalaisen pellon auton ikkunasta ohi ajaessa. Siinä on sitten vahva pohja päättä suomenkin maataloustuista...
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Ruutupaitarakastaja

Quote from: nahkaparturi on Sun 04.10.2009 12:10:07 (UTC+0300)

No ei kai se hyvin voikaan mennä, kun euroopan kokoisen paikan maatalousasioista on päättämässä joku brysselissä siisteissä puvuissa sisällä istuva virkamiesporukka, josta ehkä yksi tai kaksi on nähnyt keski-eurooppalaisen pellon auton ikkunasta ohi ajaessa. Siinä on sitten vahva pohja päättä suomenkin maataloustuista...

Sama juttu kun näiden metsäliittojen yms johdossa on pukupellejä, kenellä ei länttiäkään metsää eivätkä ymmärrä metsätaloudesta paskaakaan. Ei siitä sen enempää.

Mä olen ollu jo pitkän aikaa sitä mieltä, sekoomus, suomen dorkien puolue ja suo-kusta joutais vaihtoon koko joukko. Samanlaisia kusettajia kaikki.

nahkaparturi

Quote from: jurve on Sun 04.10.2009 12:24:54 (UTC+0300)
Quote from: nahkaparturi on Sun 04.10.2009 12:10:07 (UTC+0300)

Sama juttu kun näiden metsäliittojen yms johdossa on pukupellejä, kenellä ei länttiäkään metsää eivätkä ymmärrä metsätaloudesta paskaakaan. Ei siitä sen enempää.

Mä olen ollu jo pitkän aikaa sitä mieltä, sekoomus, suomen dorkien puolue ja suo-kusta joutais vaihtoon koko joukko. Samanlaisia kusettajia kaikki.
Vaan näinköhän saisi parempia tilalle...
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Señorita iCola

Quote from: nahkaparturi on Sun 04.10.2009 12:37:42 (UTC+0300)

Vaan näinköhän saisi parempia tilalle...
Äärioikeisto ja äärivasemmisto toimii aina paremmin  :jees:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

spuge

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview