Scifi on lähellä sydäntäni

Started by sirith, Fri 02.02.2007 20:19:20 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

furioso

Quote from: KasariKalle on Thu 31.07.2008 11:21:05 (UTC+0300)
Quote from: Doggy Jr. on Thu 31.07.2008 10:39:22 (UTC+0300)
Stargåte on kyllä hieno sarja. Tuli tuossa heinäkuun aikana katsottua kaikki kymmenen tuotantokautta sekä tarinan päättävä elokuva The Ark of Truth. AIka tasaista 4-5 tähden materiaalia alusta loppuun... tai no 7-8 kausi tuntui junnaavan paikallaan aika ajoin (ei pahasti tosin).

Tuleehan tästä ainakin yksi elokuva: Continuum   Vielä pitäisi vaan jaksaa odottaa kuukauden verran.

Mitä mieltä porukka SG Atlantiksesta. Kannattaako tuohon rahojaan sijoittaa??

Quote from: KasariKalle on Mon 28.07.2008 15:50:53 (UTC+0300)
Harkitsin useiden muidenkin ( Galactica jne. ) ostamist muttei rahkeet riittänyt vielä tässä vaiheessa, mutta myöhemmin sitten.  :good:
Itse tilasin tuon sarjan kolme kautta Enjoyclub:stä. Liittymistarjouksena kun otin, tuli paketille hintaa postikuluineen 9,40e   :jippii:
Itekkin mietin tota Atlantiksen pätevyyttä.  :think:
Mutta tilasin saman paketin kuin sullakin vähän aikaa sitten ja odottelen sen tuloa jännittyneenä.  :bounce:
atlantiksen neljäs tuotantokausi on mulla meneillään.ei tuo originaalille stagatelle häviä yhtään... :good:

Doggy Jr.

Quote from: furioso on Thu 31.07.2008 17:10:33 (UTC+0300)
atlantiksen neljäs tuotantokausi on mulla meneillään.ei tuo originaalille stagatelle häviä yhtään... :good:
Vitsin pimpulat, pelkäsinkin, että joku sanoo noin  :jees:  nyt tuo kommentti sitten jää kummittelemaan pääkoppaan ja kohta pakko laittaa tilausta menemään.....

KasariKalle

''Se on nääs homoääs''

Doggy Jr.

Neljä kautta Atlantista... about 4 x 35e   :think:  toinen ongelma on se, että kämpästä alkaa tila loppua. Mihin minä nuo boksit sijoitan kun jo nyt levyt/kasetit on pinoissa pitkin pöytiä ja lattioita.

kenny

Rudolf Käki

en vaan ymmärrä  :sorry: Eihän sitä kaikkea pidäkkään ymmärtää
1980-2023
In Memoriam.

furioso

no eipä siinä kauaa mennyt.. :good:

http://www.gateworld.net/news/2008/08/sci_fi_green-lights_istargate_un.shtml

hieman särähtää korvaan kylläkin tuo lause "The new series will also be aimed at a slightly younger audience"    :think:

sirith

Quote from: Doggy Jr. on Thu 31.07.2008 17:30:06 (UTC+0300)
Quote from: furioso on Thu 31.07.2008 17:10:33 (UTC+0300)
Vitsin pimpulat, pelkäsinkin, että joku sanoo noin  :jees:  nyt tuo kommentti sitten jää kummittelemaan pääkoppaan ja kohta pakko laittaa tilausta menemään.....

Ei vedä läheskään vertoja alkuperäiselle, mutta kyllä paranee joka seasonilla :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview