Paras P2P ohjelma

Started by pahasusi, Sat 25.02.2006 20:46:20 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Atomisaattori

Bitcomet ja DC++
Torrentteina tulee ladattua, DC:tä tulee käytettyä aika harvoin..

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Comanche

yytorrentti laulaa ja limewire viheltää silloin tällöin  :jepso:
*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap*
*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap*
*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap* *susi, mitä helvettiä sä teet?* *en mitäääääääääääääh!!!!* Vittu mitä sää oikein roiskit siel

Daisy

Oi viisaammat, kertokaa mulle millä mä saan ton µtorrentin toimimaan kunnolla..  :sorry: Joku mättää ja pahasti ja mä en tajuu noista afterdawnin ohjeista mitään...  :eiei: Modeemin sain jo kerran sekasin ku siellä säätelin portteja ja menin ottamaan NATin pois päältä  :kez:

Eli siel alakulmas on oranssi kolmio ja herjaa ei saapuvia yhteyksiä.
Asennusvelho ilmottaa verkko-kohdassa että : Portti ei ole avoinna ( voit ladata silti )
Mä oon ohjeiden mukaan avannu portin mutta ei siltikään  :sorry:

Eli Modeemina Telewell ea510 v3...
[move][/move]

Betonishamaani

Telewell ea510 v3...

:rofl:

Mulla tais joskus olla kans samaisen vehkeen kanssa ongelmia ja taisin loppuviimein ratkaista sen nakkaamalla vehkeen kaappiin  :think:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Daisy

No tää on ollu ihan helmi verrattuna edelliseen Zyxeliin  :kahvi:
[move][/move]

Löylyttäjä

Saa sen ihan hyvin toimimaan :jees:
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-61/telewell_adsl-modeemin_porttiohjaus-840627
Noitten ohjeitten mukaan, ohjelmallinen palvelin kohta. Jos sitä ei aseta päästämään liikennettä läpi niin ei tainnu toimia :think:
Tarkemmin en nyt pysty sanomaan, laite on vajaan 100km päässä :psycho:

QuoteAsetukset > Ohjelmallinen palvelin > Lisää

Palvelun valinta: Määritä
Protokolla: BOTH
Julkinen porttialue (alkaa): p2p-ohjelman asetuksissa oleva porttinumero
Julkinen porttialue (päättyy): p2p-ohjelman asetuksissa oleva porttinumero
Sisäverkon IP-osoite: ipconfig-komennolla näkyvä tietokoneen IP-osoite, esim 192.168.0.100
Sisäverkon portti: (tyhjä)

- Klikkaa "Tallenna" (tai "Paluu") jolloin porttiohjaus ilmestyy näkyviin "Ohjelmallinen palvelin"-asetuksiin.
- Klikkaa uudelleen "Tallenna".
- Klikkaa "Tallenna asetukset muistiin".
- Klikkaa "Tallenna".
- Modeemia ei tarvitse käynnistää uudelleen.

Tai sitten
Lisäasetukset > Asetukset > Ohjelmallinen palvelin > Porttimääritykset

Sovellus: kirjoita p2p-ohjelman nimi uTorrent
Protokolla: TCP/UDP
Sisäverkon IP-osoite: ipconfig-komennolla näkyvä tietokoneen IP-osoite, esim 192.168.0.100
Ulkoverkon portti (WAN): molempiin laatikoihin p2p-ohjelman asetuksissa oleva porttinumero
Sisäverkon portti (LAN): (tyhjä)

Jos modeemin asetuksia muutetaan, pitää jokainen asetuksen muutos tallentaa kullakin asetussivulla Jatka- tai Tallenna-painikkeesta. Lopuksi, kun kaikki asetukset on muutettu, pitää asetukset vielä tallettaa muistiin ruudun oikeassa alalaidassa olevasta "Tallenna asetukset" –painikkeesta.

Lexa

Nohnoh :nono: Täällä on paneteltu kahta kenties toimivinta ADSL motukkavalmistajaa joita suomesta saa. Telewellin uudet ja ZyXel on molemmat erittäin toimivia vehkeitä, ja mulla on molemmista kovaa kokemusta.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Daisy

Löylis:
Mulla on avattuna tuo portti juuri kuten tossa sun laittamassa ekassa kuvassa eikä toimi silti.  :nope:

Lexa: Toi Zyxel oli vaan liian vaikee mulle, Telewelliin oon ollu oikein tyytyväinen, eikä nytkään syy oo modeemis vaan varmaanki mussa  :sorry:
[move][/move]

Löylyttäjä

QuotePalvelun valinta: Määritä
Protokolla: BOTH
Julkinen porttialue (alkaa): p2p-ohjelman asetuksissa oleva porttinumero
Julkinen porttialue (päättyy): p2p-ohjelman asetuksissa oleva porttinumero
Sisäverkon portti: (tyhjä)
Varmasti noitten ohjeitten mukaan ja ipconfigilla katottu oikea sisäverkon IP-osoite :think:
uTorrentilla ei ollut koskaan tuon purkin kanssa ongelmia, DC++ ohjelmien kanssa välillä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview