News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Ensimmäiset koneesi?

Started by Lexa, Wed 07.02.2007 09:58:00 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

D-ude

OLI :good: Nykyään ne kaikki pelit saa toimivan emulaattorin kautta ilmaiseksi pc:lle. Olen pelaillut niitä  :jepso:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Hanzuu

Mikä se oli se yksi peli jossa se ninja samurai jänis seikaili  :think: Teki harakirin jos sattui tappamaan siviilin.... Sitä tuli kans pelattua aika paljon.
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."


sirith

Quote from: hanzuu on Thu 15.02.2007 09:41:04 (UTC+0200)
Giana sisters oli huippupeli  :good:

Niin oli, sitä tuli yksi kesä pelattua aivan tolkuttoman paljon  :good:

Quote from: hanzuu on Thu 15.02.2007 09:47:22 (UTC+0200)
Mikä se oli se yksi peli jossa se ninja samurai jänis seikaili  :think: Teki harakirin jos sattui tappamaan siviilin.... Sitä tuli kans pelattua aika paljon.

Muistan myös tämän pelin, mutta en nimeä. Hassua menoa oli pelissä  :jepso:

Tpl

Ensinmäinen koneeni oli c-64 ilman kassuasemalla sit tuli joku Pc (olivetti pcx11?) 386sx... se oli jo hurja peli  :lach:

Noutaja

Quote from: hanzuu on Thu 15.02.2007 09:47:22 (UTC+0200)
Mikä se oli se yksi peli jossa se ninja samurai jänis seikaili  :think: Teki harakirin jos sattui tappamaan siviilin.... Sitä tuli kans pelattua aika paljon.
Usagi Yojimbo?
http://en.wikipedia.org/wiki/Samurai_Warrior:_The_Battles_of_Usagi_Yojimbo (kysy vaan multa jos on vanhat pelit hukassa ;)

Ja koneista sen verran et Atari 2600 oli eka, sit tuli Commodore 128, NES, SNES ja loput PC:itä. Nykyäs on ties mitä vekotinta...
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

PEMM

C=64 lerppuasemalla oli ensimmäinen, sitten tulikin hyppäys heti 486:een. Eivät toki ollut omia koneitakin, kun olen kuitenkin syntynyt vasta 80 luvun loppupuolella.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview