Ensimmäiset koneesi?

Started by Lexa, Wed 07.02.2007 09:58:00 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jiidee

C-64, Amiga 500, Amiga 1200 (kiintolevyllä ja turbokortilla), Celeron 433 MHz ja loput onkin vastaavia tylsiä PC-koneita.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

teslacoi

No kyllähän mullakin NESsi on ollu. Ja vieläpä ennen pc:tä.  :jippii: NES16:kin löytyy jemmasta , se on sellanen löytökone viime vuodelta.  ::hihsmoke

Odai

Sega Megadrive 16-bit, tai joku tollanen on eka vempele mitä olen ensimmäisen kerran vahingossa heitellyt. ( :parku:)

Ensimmäinen tietokone taisi olla joku mikromikon pakettikone specsejä ei voi enää muistaa, mutta ei siinä mitään 3d- kiihdytyksen herkkuja viellä siihen maailman aikaan ollut.  :lach:

idieh


"We're all pathetic. It's what makes everything interesting." House MD


Lexa

Quote from: Odai on Sun 11.02.2007 01:11:50 (UTC+0200)
Sega Megadrive 16-bit, tai joku tollanen on eka vempele mitä olen ensimmäisen kerran vahingossa heitellyt. ( :parku:)

Ensimmäinen tietokone taisi olla joku mikromikon pakettikone specsejä ei voi enää muistaa, mutta ei siinä mitään 3d- kiihdytyksen herkkuja viellä siihen maailman aikaan ollut.  :lach:

ICL MikroMikot taisi olla pääasiassa 486SX tai 486DX pohjia.. :think: Eli vielä niitä yksinkertaisia ja suorasukaisia koneita ennen pentiumia. ::hihsmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Odai

Quote from: Lex Arma on Sun 11.02.2007 11:39:54 (UTC+0200)
Quote from: Odai on Sun 11.02.2007 01:11:50 (UTC+0200)
Sega Megadrive 16-bit, tai joku tollanen on eka vempele mitä olen ensimmäisen kerran vahingossa heitellyt. ( :parku:)

Ensimmäinen tietokone taisi olla joku mikromikon pakettikone specsejä ei voi enää muistaa, mutta ei siinä mitään 3d- kiihdytyksen herkkuja viellä siihen maailman aikaan ollut.  :lach:

ICL MikroMikot taisi olla pääasiassa 486SX tai 486DX pohjia.. :think: Eli vielä niitä yksinkertaisia ja suorasukaisia koneita ennen pentiumia. ::hihsmoke

Joku tommonen se oli, aika peli.  ::hihsmoke

nahkaparturi

#17
joku vanha rukki, mikä lienee, ei mitään tietoa tehoista tai muista jutuista, kerran sanoi työsopimuksen irti ja hävitti kaikki hommat mitä sinne oli 4 vuoden aikana tehty ja tallennettu :kahvi: sen jälkeen tuli iso paha herra kirves ja raiskasi brutaalisti sen koneen, nykyisin se on tuhannen pillun päreinä jossain paskahuussin nurkalla
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Hanzuu

Ensimmäinen oli commondore 64
Toisen ostin ihan itse uudenkarheena vuonna -98 ja se oli joku compaq
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview