Cloaca Maxima

Started by nahkaparturi, Wed 28.02.2007 02:22:22 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morkkis

http://www.emi.fi/jukebox/play/1495/linnunrata

en mä oikeen tiiä tekiks tääkään niin  suurta vaikutusta, mutta levyn kuitenkin hankin ihan periaatteesta :jees:

nahkaparturi

Tarkkana poikana meinasin sitten postata tuon saman linkin :psp:
On kyllä Talvikuninkaan jälkeen hieman ristiriitaiset tuntemukset tuota uusinta odotellessa. Eivät nuo sinkut kyllä lupaa, että sitä tasoa tultaisiin ylittämään tai edes lähentelemään. Eikä oikein Priestin Nostradamuksen jälkeen uskalla enää ostaa levyjä vain periaatteesta.
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

[:]Kylkiluu[:]

Nämä uudelta albumilta julkaistut sinkut ovat kyllä olleet itselle pieni pettymys  ::nsmoke

nahkaparturi

Just a man.
An ancient race.

-Lemmy

Mahalasku on tapahtunut  ::smoke Koko albumin antia odottaa nyt huomattavasti lannistuneemmissa mielialoissa

The Änes

Enpä ole juurikaan uutta materiaalia kuullut. Tai no sen mitä radiossa soitetaan olen väkisinkin kuullut. kaipa ton uuden levyn vois koekuunnella sitten joskus jossain :jees:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

24/08/2010

En olisi uskonut liittyväni tähän valituskuoroon, mutta kuulostatte nykyään keski-ikäiseltä demari-rokilta, joka tylsyydessään ja elämästä vieraantuneessa paatoksellisuudessaan vetää kohta jo vertoja uusliberalististen puheiden kuselta haisevalle samettivyörylle. Kaikki vituttaa. Yritä tässä edes hukkua siihen samaan paskaan johon tuhannet muutkin, eikä siitäkään tule mitään.

"Paatos", kuten ehkä tiedät, on ensilevymme ensimmäisen laulun ensimmäinen sana. Kun lataset demarit, vieraantuneisuuden ja paatoksen keski-iän kanssa samaan laariin, on padassa juuri sellainen kusisametti, jota kavahdat. Miksi pysähtyä pintaan? Mikä on eniten kitschiä: sorppapunk, perkelehevi, jeff koons vai teemu mäki? Välinettä voi esipostmodernisti yhä väittää viestiksi, mutta se on samaa kuin nimittäisi autoa matkaksi. Kun rock-yhtye tekee pop-biisin, tekee se aina rikoksen. Mutta mitä on yhteiskunta ilman rikosta?

24/08/2010

Oon niin pettynyt tohon levyn kanteen ja singleihin ja kaikkeen. Ihan paskaa taas.

That's the spirit.

24/08/2010

Toivottavasti Talvikuningastakin mahtuu hiven keikkasettiin. Tavastian Talvikuningas-kiertueen keikka parasta mitä olen kuullut tahi nähnyt.

Se olikin kiertue, jota 80% paikalle vaivautuneista tuntui silloin vihaavan ja nyttemmin kehuvat olleensa läsnä.

::hihsmoke

morkkis

mä jaksan uskoa loppuun asti, että se uus levy on hyvä.. vaikkei noi sinkku biisit oikeen toimikkaan :blink:

nahkaparturi

En kyllä tiijä onko alkuperäisellä levyllä ja tuolla gold-painoksella miten eroa, mutta miusta kyllä Kolmikärjen ensimmäinen sana on "Tulta" :think:
Just a man.
An ancient race.

-Lemmy

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview