News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Moottoripyöräkausi alkaa pian.

Started by Susey, Fri 02.03.2007 14:26:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lexa

Quote from: Susey on Thu 30.04.2015 20:20:43 (UTC+0300)
Quote from: Lexa on Thu 30.04.2015 20:18:38 (UTC+0300)
No se on tietty noissa aina (hinta) perseestä, mutta kyllä jos ihan rehellinen olen - niin en mä montaa kevarikuskia haluaisi nähdä suoraan 1800 kuutioisen HD:n kyydissä kun ne täyttää 21...
Minä sain rajoittamattoman A:n kevarista ihan pelkillä viranomaismaksuilla. :jees:
No, jos pelkällä rahalla saa - niin ei sekään aja asiaa. :nope: Itehän ajoin suoraan ekana A korttina rajoittamattoman, ja ymmärrän miksi rajoitukset on siinä välissä. Käsittelykokeen harjoituksissa kevari ja 800 kuutioinen on ihan eri pelit.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Susey

Höps, itsehän vaihdoin ongelmitta 11 hevosvoiman AF-1:n melkein 150-kaakkiseen FZR:ään.. Mitä nyt pelkäsin kuolevani kun ekan kerran käänsin kahvasta, ja tuollaisen mörön käsittelyhän on aivan hakusessa, ja olen muuten samaa mieltä että inssi isolla prätkällä ei tekisi yhtään pahaa :psp:

Lexa

Kastori

Lexa

Kastori

Lexa

Saahan Bossillakin ajaa inssin, jos se on oma pyörä. :jees: Omalla pyörällä kun saa ajaa inssin, jos se on ihan paperillakin oma.

jta

Niinhän tuo ennen meni että nousi portaittain iän mukaan mutta nykyisin kun pitää A1 --> A2 käydä teoria ja ajotunteja x määrä. Sama kun korottaa A luokkaan ja jos olen oikein ymmärtäny niin pitisi teoriakoe ja inssikin käydä. En oikein löytäny selkeää käytäntöä että miten tuo menee. Tulee aika helvetin kalliiksi.

Lexa

Quote from: jta on Thu 30.04.2015 20:40:44 (UTC+0300)
Niinhän tuo ennen meni että nousi portaittain iän mukaan mutta nykyisin kun pitää A1 --> A2 käydä teoria ja ajotunteja x määrä. Sama kun korottaa A luokkaan ja jos olen oikein ymmärtäny niin pitisi teoriakoe ja inssikin käydä. En oikein löytäny selkeää käytäntöä että miten tuo menee. Tulee aika helvetin kalliiksi.
En minäkään ny ihan varma ole tuosta, kun minä olin sen ikäinen pari hassua vuotta sitten - että sain kunnian ajaa heti isoa pyörää ja suorittaa rajattoman A-kortin, mutta siis en haluaisi että 18 vuotiaana mopon jälkeen saisi saman oikeuden. :nope: Eli tuen porrastusideaa vahvasti.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview