Moottoripyöräkausi alkaa pian.

Started by Susey, Fri 02.03.2007 14:26:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

IsoPahaJolppi

:bounce: Mie jos olisin paikallinen romukauppias, niin minä kyllä ottaisin sen vanhan hinausauton, tai vastavaan työkulkuvälineen, ja magnetoisin sen takasillan.

Sitten minä olisin lähtenyt seuraamaan tuota reittiä, ja olisin rikastunut niillä takasiltaan tarttuneilla pulteilla, muttereilla, ynnämuilla tarvekalusteilla joita noi ropistimet ovat kuitenkin kylväneet pitkinpoikin tienvartta.

Näin jo sieluni silmin mainosplakaatin, jolla olisi saanut jopa noi samat kaverit asiakkaiksi.
" Juuri saapunut suuri erä sekalaisia tuumakoon kiinnitystarvikkeita sekä mp-tarvikkeita". . .

:psp:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

-teme-

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

-teme-

Pokerface

Quote"Vuodesta 1904 lähtien tapahtumassa on kuollut 237 ihmistä.... Kuolemantapauksien sattuessa ajoja ei ole tapana keskeyttää. Esimerkiksi vuonna 2005 harjoituksissa ulos ajanut ja onnettomuudessa surmansa saanut ruotsalainen Joakim Karlsson makasi ruumispussissa läheisen omakotitalon pihalla harjoitusten päättymiseen saakka."

-teme-

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview