Moottoripyöräkausi alkaa pian.

Started by Susey, Fri 02.03.2007 14:26:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Atomisaattori

Quote from: Jarre on Sun 15.09.2013 21:45:37 (UTC+0300)
Ja pitää nyt sisälukutaidottomille selventää että tuomitsen tuon ylinopeuden ihan samalla tavalla ku tekin, mut peräänkuulutan jokaisen tiellä liikkujan vastuuta myös muista siellä liikkujista  :jees:
Ei ole mun vastuulla jos parisataa lasissa tullaan takaluukusta sisään jos itse ajan rajoitusten mukaan ja ohittaessa tarkistan että vasenkaista on tyhjä  :blink:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Donkey

Quote from: Atomisaattori on Sun 15.09.2013 21:51:18 (UTC+0300)
Ja pitää nyt sisälukutaidottomille selventää että tuomitsen tuon ylinopeuden ihan samalla tavalla ku tekin, mut peräänkuulutan jokaisen tiellä liikkujan vastuuta myös muista siellä liikkujista  :jees:
Ei ole mun vastuulla jos parisataa lasissa tullaan takaluukusta sisään jos itse ajan rajoitusten mukaan ja ohittaessa tarkistan että vasenkaista on tyhjä  :blink:
Muista 4:n v:n sääntö: vilkku, vilkasu, vihellys ja vaihto. Näin opettaavat autokoulussa :psp:
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Jarre

Ei ole mun vastuulla jos parisataa lasissa tullaan takaluukusta sisään jos itse ajan rajoitusten mukaan ja ohittaessa tarkistan että vasenkaistaon tyhjä   :blink:
No tämän jos tekee muutenkin kuin vilkasemalla niin ei tule tuollaisia juttui, tai jos tekee huolella ja silti tullaan konttiin ni nopeus on jo tajuttomamnpi kuin toi...  :jees:
Carpe Natem

jta

Kuinka kauan Jarren mielestä peiliä pitkää tutkia ja taaksepäin katella että uskaltaa kaistaa lähteä vaihtaan? Ajella sellainen kilometri peiliä tuijottaen ja päätä pyöritellen jos sieltä vahingossa joku viuhahtaa tuleen lujaa takaa? Jarrekin varmasti kokeneena kuskina molempien ratissa tietää kuinka vaikea on moottoripyörä havaita etenkin jos tulee lujaa takaa. Aina noita ei näe vaikka kuinka kattelisi.

Atomisaattori

Quote from: Jarre on Sun 15.09.2013 21:53:43 (UTC+0300)
Ei ole mun vastuulla jos parisataa lasissa tullaan takaluukusta sisään jos itse ajan rajoitusten mukaan ja ohittaessa tarkistan että vasenkaistaon tyhjä   :blink:
No tämän jos tekee muutenkin kuin vilkasemalla niin ei tule tuollaisia juttui, tai jos tekee huolella ja silti tullaan konttiin ni nopeus on jo tajuttomamnpi kuin toi...  :jees:
Tuolla luuskalla on pakko olla varma ettei kiilaa kenenkään eteen joka on jo tulossa  :parku:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.

Atomisaattori

Quote from: Günther on Sun 15.09.2013 21:53:07 (UTC+0300)
Muista 4:n v:n sääntö: vilkku, vilkasu, vihellys ja vaihto. Näin opettaavat autokoulussa :psp:
Kävin autokoulun viime vuosituhannella :psp:

Jarre

Quote from: jta on Sun 15.09.2013 21:59:07 (UTC+0300)
Kuinka kauan Jarren mielestä peiliä pitkää tutkia ja taaksepäin katella että uskaltaa kaistaa lähteä vaihtaan? Ajella sellainen kilometri peiliä tuijottaen ja päätä pyöritellen jos sieltä vahingossa joku viuhahtaa tuleen lujaa takaa? Jarrekin varmasti kokeneena kuskina molempien ratissa tietää kuinka vaikea on moottoripyörä havaita etenkin jos tulee lujaa takaa. Aina noita ei näe vaikka kuinka kattelisi.
No ei tässä nyt aleta minuuteista tai sekunneista puhumaan vaan kuhan muistutin että pitää ohittajan myös kattella ympärilleen... ja tiedän että on vaikeaa havaiata, senpä takia olen itse tarkkaavaisempi...
Carpe Natem

=Juku=

Onneksi useimmilla mopoilla on valot päällä! (Jotkut bemarit hurjastelee pimeänä)

Me first (rules of traffic)

Jarre

Quote from: Atomisaattori on Sun 15.09.2013 21:59:21 (UTC+0300)
Quote from: Jarre on Sun 15.09.2013 21:53:43 (UTC+0300)
Tuolla luuskalla on pakko olla varma ettei kiilaa kenenkään eteen joka on jo tulossa  :parku:
Kyllä mä ohittaessa varmistelen että en kiilaa tai estä takaa tulijaa, ittee harmittaa ku joutuu välillä ihan asiallisistakin nopeuksista istuu jarrun päällä kun volvolla tullaa 100 lasissa 120 aluella rekan takaa mun eteen  :jees:
Carpe Natem

Jarre

Quote from: Juku on Sun 15.09.2013 22:06:04 (UTC+0300)
Onneksi useimmilla mopoilla on valot päällä! (Jotkut bemarit hurjastelee pimeänä)
Täs on muuten vitun typerää että lain säätäjä on vaihdellu käytöntäjä että saako olla kaks vai yks etuvaloa lyhyillä....kaks olis parempi sen arvioinnin takia, syytä tähän että nykyään on yks en tiedä  :jees:
Carpe Natem

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview