Moottoripyöräkausi alkaa pian.

Started by Susey, Fri 02.03.2007 14:26:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Susey

Jaaha, ensi viikolla sitten pärrä pajalle.. 360 euroa kumet alle pyöräytettynä, tasapainotettuna ja ketjurataspaketin vaihdolla.. :kahvi:

IsoPahaJolppi

:drool: takarenkaanostoon menee perkele. Viis tonnia ja ihan silee keskeltä.

Aloin tarkemmin haarukoimaan sitä dunlopin sport qualifieriä, että mikä se oikein on renkaitaan, niin on kait tarkoitettu enempikin radalle kun tielle. Kaikki ominaisuudet tähtää mahdollisimman nopeaan lämpenemiseen ja pitoon kovillakin kallistuskulmilla.

Jos oli ollut edes vähän  :serlokkismoke: ennenkun ostin sen niin oli voinut jäädä hyllyyn. Onneksi sain molemmat renkaat allelaitettuna periaatteessa takanakin hinnalla niin ei vituta niin paljoa. Seuraava pyörä on vähän erityyppinen, mutta mikä olis sitten sopiva merkki?

Vierestä olen seuraillut kun monella on metzeleriä käytössä, mutta jotenkin se ei tuntuis iskevän, syytä en osaa selittää, mutta kuitenkin.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Mezeler oli mun aikaan sellainen alemman luokan semimerkki.
Eiköhän totuus ole että motorismi on edelleen kallis harrastus auton pitämisen ohella ja siinä säästetään missä on mahdollista.

Kumimuna

Rupulikumit assulla on parhautta, misukan t-63:t ollu alla ehkä sen 500 kilsaa, huutavat
assulla kuin Suen morsiammet ja kuluvat silmissä :okahvi:
Soralla vähintäänkin hyvät :jees:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Susey

Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 01.08.2014 22:24:47 (UTC+0300)
:drool: takarenkaanostoon menee perkele. Viis tonnia ja ihan silee keskeltä.

Aloin tarkemmin haarukoimaan sitä dunlopin sport qualifieriä, että mikä se oikein on renkaitaan, niin on kait tarkoitettu enempikin radalle kun tielle. Kaikki ominaisuudet tähtää mahdollisimman nopeaan lämpenemiseen ja pitoon kovillakin kallistuskulmilla.

Jos oli ollut edes vähän  :serlokkismoke: ennenkun ostin sen niin oli voinut jäädä hyllyyn. Onneksi sain molemmat renkaat allelaitettuna periaatteessa takanakin hinnalla niin ei vituta niin paljoa. Seuraava pyörä on vähän erityyppinen, mutta mikä olis sitten sopiva merkki?

Vierestä olen seuraillut kun monella on metzeleriä käytössä, mutta jotenkin se ei tuntuis iskevän, syytä en osaa selittää, mutta kuitenkin.
Pilot roadia alle. :jees:

Susey

Quote from: Kumisetä on Fri 01.08.2014 23:44:10 (UTC+0300)
Rupulikumit assulla on parhautta, misukan t-63:t ollu alla ehkä sen 500 kilsaa, huutavat
assulla kuin Suen morsiammet
ja kuluvat silmissä :okahvi:
Soralla vähintäänkin hyvät :jees:

::lsmoke

IsoPahaJolppi

:jees: Noita pilotteja vähän sillä silmällä katsellutkin että vois olla mun juttu.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Susey

PR:ää kovasti kehuvat kyllä vähän kaikkialla, eikä ne ole hirmu pahan hintaisetkaan.. Pyörän entisellä omistajalla on FZ-1:ssä samanlaiset nyt kolmatta kesää, 8000km ja ei lähellekään loppuun ajetut :jees:

IsoPahaJolppi

:think:  Niitäkin kun näkyy olevan montaa eri sortimenttiä, on ykkösestä neloseen.
Kait se nelonen vois olla paras, mutta myös kallein näköjään.

paavo

Kai se kallis ja kestävä on myös ajoltaan hyvä, erojahan noissa täytyy olla.
Silloin ostaisin kalliimman.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview