Löylyttäjän chilinkasvatus-triidi

Started by Löylyttäjä, Sun 11.03.2007 00:50:31 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Siru=

Ei mullakan ole kasvaneet just yhtään..jotain nuppuja niissä kyl on.  Syyksi vois olla et suht myöhään alkoivat siemenet itämään.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Löylyttäjä

Pitikö sen nyt kaikkein pahimmat juomat valita :rofl:

Hyvin kasvaa, 2 on isossa ruukussa ja hedelmiä on. Yhden latvoin, laitoin pienen ruukkuun ja toin ikkunalaudalle :jees:

=Siru=

Minulla nyt kukkii, 1  pieni chilinpoikanen on jo näkyvissä Mä en tiennyt jos ne tarvii hyönteispölytyksen(sisätiloissa ne), varmistelin kuitenkin  itse vanutikulla ja toisen kasvin pölyllä  :doh:  :psylach:
Sorry, en vaan osaa  :psycho:

Löylyttäjä

Löylyttäjä

Sato korjattu, n.1100g jalapeñoja odottaa etikkaliemeen pääsyä :drool:
Ikkunalautachili ei tuottanut satoa, vähän pätkin pisimpiä oksia pois ja koitan sen talvehdittaa :jees:

The Änes

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Löylyttäjä

Purkissa on :nykytaide:
Nyt vaan pitää jaksaa ainakin kuukausi odotella :drool:

=Siru=

Quote from: Löylyttäjä on Sun 16.09.2012 18:41:40 (UTC+0300)
Ikkunalautachili ei tuottanut satoa, vähän pätkin pisimpiä oksia pois ja koitan sen talvehdittaa :jees:
Mihin sen laitat?  Ihanko vaan annat olla siinä missä nytkin kasvaa? 

E: olipa hyvä että nyt tiedän että voi yrittää talvettamista, ajattelin  pakkasten tullessa heittää chilini pois. Mulla noi on olleet kokoajan ulkokuistilla siis lämmittämätömissä valoisissa tiloissa.  Menee vielä kauan et tarvii asuinhuoneiden ikkunalle tuoda.

Löylyttäjä

Quote from: Xan on Mon 17.09.2012 06:55:17 (UTC+0300)
Quote from: Löylyttäjä on Sun 16.09.2012 18:41:40 (UTC+0300)
Mihin sen laitat?  Ihanko vaan annat olla siinä missä nytkin kasvaa? 

E: olipa hyvä että nyt tiedän että voi yrittää talvettamista, ajattelin  pakkasten tullessa heittää chilini pois. Mulla noi on olleet kokoajan ulkokuistilla siis lämmittämätömissä valoisissa tiloissa.  Menee vielä kauan et tarvii asuinhuoneiden ikkunalle tuoda.
Ihan kerrostaloyksiön ikkunalla :jees:
Periaatteessa chilit on monivuotisia, vaan käytännössä yleisimmät C. Annuum:it on vaikea saada säilymään hengissä talven yli. Early Jalapeño mitä nyt oli on kuitenkin omien ja muiden kokemusten mukaan annuumiksi kestävä lajike. Punkkejakaan ei koko kesänä näkynyt joten odotukset on kyllä korkealla. Vähällä kastelulla pitäisi selvitä parhaiten joten oma huoleton kasvattelutyyli sopinee hyvin :psp:

Edit. Niin ja kannattaa ottaa ajoissa sisälle että eivät totu liian kylmään ja melko runsaasti voi leikkaillakin :jees:

=Siru=

Aloitelijan tuurilla mulla noi onkin sitä Annuumia 'early jalapenoa'. Onko siementen talteenotossa mitään kummempaa, et niistä keväällä taas saisin kasvamaan uusia?

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview