News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Löylyttäjän chilinkasvatus-triidi

Started by Löylyttäjä, Sun 11.03.2007 00:50:31 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Löylyttäjä

Nyt on chilit purkitettu (toivottavasti) lopullisiin purkkeihin. Habanerolle askartelin itse altakasteluruukun kun isommat on niin kalliita ::hihsmoke

Taimia olis taas ylimääräsenä jos kiinnostaa.

ferret

Minulla on Apassi nimista chilia kasvamassa, jatin lajike liuskat purkkeihin mutta tiia tuosta naapurin mummosta vaikka joku paiva Bobby ois ovella.. Toivottavasti eivat tee yllatys ratsiaa ku en oo kotona, miu saku ei tykkaa yllatys pyllatys vieraista..  ::osmoke
Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

spuge

Naapurin mummot on petollisia...mulla oli joskus kasvi nimeltä Kaapo...senkin veivät perkeleet...

Löylyttäjä

Quote from: ferret on Fri 21.05.2010 22:02:14 (UTC+0300)
Minulla on Apassi nimista chilia kasvamassa, jatin lajike liuskat purkkeihin mutta tiia tuosta naapurin mummosta vaikka joku paiva Bobby ois ovella.. Toivottavasti eivat tee yllatys ratsiaa ku en oo kotona, miu saku ei tykkaa yllatys pyllatys vieraista..  ::osmoke
Pitäisi olla ainakin helppo lajike ja kohtuu tulinen. Mausta on monenlaisia mielipiteitä :psycho:

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Löylyttäjä

Alapaine huitelee nyt jo alle 70 :sdfg:

Omat chilit voi hyvin ja runsaasti tulee satoakin näillä näkymin. Golden Nugget on hyvää :drool:

AkR

In my opinion, the existence of life is a highly overrated phenomenon

misterjonne

Löylyttäjä

Viikonloppuna keräilin jonkun verran satoa, pensaisiin jäi vielä runsaasti kypsymään. Reilut 600 grammaa chilejä, kolmea eri sorttia ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview